Pusekatt med interesse for magen...

Minnie_mus

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Etter at jeg ble gravid har pusekatten min hatt en spesiell interesse for magen min. Hun legger seg så tett inntil som hun kan og maler så høyt at det durer i magen. Noen ganger legger hun en labb på magen også. :)

Flere som har kjæledyr med spesiell interesse for magen?

Ja, det er så koselig :)Jeg har en kannkatt som helst skal ligge på magen hele tiden når jeg er hjemme. Han har normalt ikke vært kosete tidligere. Han er stor, og finner gjerne ikke noen god stilling på fang, men det har jo endret seg totalt etter at jeg ble gravid :)

Ja, det er helt tydelig :)morro er det!

Har katter vi å. Og den ene er like oppmerksom på meg nå som sist jeg var gravid.

Vi har hund, og jeg tror hun merker noe., hun er ihvertfall mer kosete og klengete.

Så koselig at pus er sånn!! Skulle ønske bikkja var slik, men hun er ikke så kjælen av seg.

Har ei lita pekingeser ho-hund og ho er akkurat som vanlig men eg gleda meg til å sjå korleis ho reagerer når ho får spark. Da eg var gravid med guten så blei katten som eg hadde da heilt sjokkert og ville kun ligge hos mannen min heilt til guten var ute...men så blei han syykt sjalu når han plutselig måtte dele oppmerksomheten hehe ;) Ser frem til å sjå korleis det blir med hunden denne gangen.

Back
Topp