Purreløk

Lille her reagerer på alt av løk, vanlig løk, vårløk, hvitløk og purreløk...

Har spist potet og purreløker suppe for et par dager siden,og det var mye purre, har ikke tenkt på det en gang! :bored:
Men det gikk bra, har ikke merket noe spesielt :woot:

Har spist potet og purreløker suppe for et par dager siden,og det var mye purre, har ikke tenkt på det en gang! :bored:
Men det gikk bra, har ikke merket noe spesielt :woot:

Varierer sikkert veldig fra baby til baby :) her reagerer han på mye forskjellig så jeg må være veldig forsiktig...

Vår baby reagerer ikke på noen sorter løk. :)

Legen sa til meg at bittelitt kokt/ stekt løk, kål, belgfrukter, krydder burde gå an, men rå er værst

Han har ikke reagert på purre og hvitløk her, men vanlig gul løk og rødløk er ikke bra :/

Har ikke merket at hun har reagert på det. Har spist litt potetsalat med purre og spiste indisk i går kveld med løk, uten at hun reagerte i det hele tatt.

Har ikke reagert på noen typer løk her, tror faktisk jeg kan spise det meste uten at hun reagerer, heldigvis. Men spiser ikke kjempemengder i løpet av dagen da.
Slo til med falafel, hummus og salat av kål her en dag, fikk litt noia da jeg skjønte hva jeg hadde gjort. Men merka ingenting på lillemor, heller mor som ble litt ekstra luftig den kvelden :p

Har reagerer han på alt som har løk i navnet :/ det samme jeg haha. Så spiser jeg ikke det og min kjære klager at jeg er så kresen :P

Ingen reaksjoner foreløpig på noe som helst, kan til og med spise jordbær. Hun hadde antydning til å få vondt av jordbærsyltetøy i starten men det var nok bare luft pga manglende raping. Kunne spise hva jeg ville med nr 2 og.. Har vært forsiktig med kål og erter, men skal prøve det litt etterhvert. Elsker kål og erter egentlig men vet jo hvordan man blir selv av sånne grønnsaker så spørs da :p

Back
Topp