Purken

Bibbii

Elsker forumet
Hvordan går det med deg og samboern? Er dere sammen? Håper det [:D]

Jeg tenkte faktisk på det samme i stad...

ORIGINAL: Bella83

Jeg tenkte faktisk på det samme i stad...

Jeg tenkte på det tidligere idag [8D]

ORIGINAL: Gina84

Håper alt går bra[:)]

Håper ting har rettet seg til det bedre! [:)]

ORIGINAL: **tvilling85**

Håper ting har rettet seg til det bedre! [:)]

Håper jeg og [:)] har prøvd å følge med litt på facen, men du avslører ikke så mye der [:D]

Har også prøvd å snoke litt på face, men der står det ikke rare greiene [8D] Du må jo oppdatere oss!

Så søte dere er som huska det.[:)]
Ja vi er fremdeles sammen, Vi prøver å få det til å fungere. Går faktisk veldig bra[:)]Så satser for at det går bra. Han er ikke helt sikker enda men håper han snart legger de tankene vekk[;)]
Kan ikke røpe for mye andre steder, han skjekker dataen min. om hvem e snakker med å hva e skriver.
Han ser ikke her inne[;)]

ORIGINAL: Purken

Så søte dere er som huska det.[:)]
Ja vi er fremdeles sammen, Vi prøver å få det til å fungere. Går faktisk veldig bra[:)]Så satser for at det går bra. Han er ikke helt sikker enda men håper han snart legger de tankene vekk[;)]
Kan ikke røpe for mye andre steder, han skjekker dataen min. om hvem e snakker med å hva e skriver.
Han ser ikke her inne[;)]

hvorfor sjekker han hva og hvem du skriver med ?.....

¨han vil ha kontroll på hva e gjør

Høres ikke helt sunt ut [8|] Huff..

er ganske slitsomt, tørr ikke gjøre noen ting.
Snakker nesten ikke med vennene mine en gang, for føler at de ikke kan si noe til meg. Han skal jo vite allt.

Hei purken. Har tenkt masse på deg i det siste jeg og.. Så bra dere fortsatt prøver da, men det høres jo ikke helt bra ut når han skal ha slik kontroll på deg hele tiden.. Høres rett og slett bare veldig slitende ut.. off..

ORIGINAL: første barnet

Hei purken. Har tenkt masse på deg i det siste jeg og.. Så bra dere fortsatt prøver da, men det høres jo ikke helt bra ut når han skal ha slik kontroll på deg hele tiden.. Høres rett og slett bare veldig slitende ut.. off..

er veldig slitsomt, skulle ønske han kunne slappe litt av... Tørr ikke møte vennene mine lenger en gang. Håper det ordner seg snart.

Hei..høres ut som dere trenger en skikkelig prat sammen.  Det er viktig å respektere at folk er foskjellige. Jeg har en mann som egentlig er veldig sjalu..og jeg er ikke det i det hele tatt..så jeg hars litt litt med å forstå han. Men vi har vært veldig åpen om det begge to og nå går alt så bra!

Du kan jo ikke forlange at han skal være annerledes, men kanskje han trenger å være litt obs på dine behov også? hjelper alltid å prate sammen..gjerne over en flaske rødvin!!

ORIGINAL: Purken

ORIGINAL: første barnet

er veldig slitsomt, skulle ønske han kunne slappe litt av... Tørr ikke møte vennene mine lenger en gang. Håper det ordner seg snart.

Ikke rart du føler at det er slitsomt! Som mange andre her sier er det nok veldig viktig at dere snakker sammen om ALT sammen. Først da har dere mulighet til å ordne ting mellom dere. Jeg vet at det ikke er så lett å snakke bestandig, synes det er noe av det aller vanskligste jeg gjør selv... Men prøv, for dere kan ikke ha det sånn at du føler at han kontrolerer deg og han kanskje føler at han "må" det.
Masse lykke til! [:D]

Har snakka med han om det, han sier at litt må du regne med.... Du må jo tåle litt.
Vi bor jo sammen, å da må vi kunne dele allt.

Back
Topp