Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt et MUST for meg Sist ble jeg så sykt sår og slet fryktelig, helt til ei snill dame på apoteket anbefalte meg Purelan, det var min store redning og hadde det ikke vært for den så hadde jeg sikkert gitt opp ammingen. Jeg hadde store sår og blødde fra brystvortene (satt og grein hver gang jeg ammet pga smerter). Ble jo et helt nytt liv med Purelan så den anbefaler hvertfall jeg på det sterkeste
Jeg smørte tykt på ved behov, etter amming lot jeg brystene lufttørke før jeg smurte godt på med purelan Sånn holdt jeg på helt til jeg var herdet, da gikk ammingen som en lekHørtes ut som meg det der :/ ja da må det prøves skal det påføres før og etter amming ?
elsker bepanthen for å smøre om gutten er sår eller på andre sårheter, mener den også kan smøres på såre brystvorter i forbindelse med amming og sånn
Hadde nøyaktig samme opplevelse som deg både med sår og blod! Purelan reddet meg! Bare synd jeg ikke oppdaget den før etter noen uker! Den reddet også ammingen min!!!Absolutt et MUST for meg Sist ble jeg så sykt sår og slet fryktelig, helt til ei snill dame på apoteket anbefalte meg Purelan, det var min store redning og hadde det ikke vært for den så hadde jeg sikkert gitt opp ammingen. Jeg hadde store sår og blødde fra brystvortene (satt og grein hver gang jeg ammet pga smerter). Ble jo et helt nytt liv med Purelan så den anbefaler hvertfall jeg på det sterkeste
Hadde nøyaktig samme opplevelse som deg både med sår og blod! Purelan reddet meg! Bare synd jeg ikke oppdaget den før etter noen uker! Den reddet også ammingen min!!!
Hovedproblemet mitt var at sårene aldri grodde, det kom skorper og melka kom aldri ut. Baby gikk ned masse i vekt og jeg fikk brystbetennelse Pga tette melkeganger og det ordner seg ikke før jeg begynte med purelan. Da holdt huden seg myk, slik at det ikke kom skorper på og da rant melka ut istedenfor å bli innestengt.Jeg liker det jeg leser ble aldri anbefalt noe slikt sist gang å ammingen gikk rett i dass om jeg får si det... Denne gangen skal jeg forberede meg på alle løsninger
Jeg prøvde det sist, men det funket ikke noe bra for meg..Hva med skjold ? Noen som har brukt det? Jeg prøvde det, men synes ikke det hjalp noe :/