PUREGON

lille70

Glad i forumet
Hei Jenter[:)]

Utrolig lenge siden jeg har vært her inne nå.....
Trenger så veldig et råd fra dere..

Er igang med vårt andre IVF forsøk, og har akkurat begynt å stikke.
Lurer bare på hvor høy dose det er vanlig å sette med puregon, og om det er vanlig med UL og blodprøver i løpet av stikke-perioden, for å følge med på at man ikke blir overstimulert???

Klem fra Lille[;)][;)]

Hei lille70 [;)] Jeg hadde 3 UL kontroller i løpet av stikkeperioden, og det er vanlig med iallefall 1. Var inne på dag 8, dag 10 og dag 13 for å sjekke antall eggposer og om de ble store nok. Tok aldri blodprøve.

Begynte med lav dose jeg (pga PCOS) 100 IE frem til dag 8. Så 125 IE til dag 10. Så 150 IE til og med dag 13.
Det er veldig individuelt hvor høy dose man må ha egentlig..

Satser på at det går bra for dere nå, det fortjener dere [;)] Masse lykke til!

Tusen takk for svar Lille Mille[;)]

Jeg har starta med 200IE, og skal stå på det helt til jeg skal på kontroll på dag 9. Synes det var litt lenge til, men det er kanskje riktig det da....

Vårt forrige IVF forsøk skulle egentlig bare vært et inseminasjonsforsøk, så da tok jeg bare 3 sprøyter pluss eggløsningssprøyte. Ingen nesespray heller..
Fikk så mange egg, at legen ikke turte gjennonføre inseminasjon, derfor ble det omgjort til IVF.

Kjempeflott resultat, vi fikk en liten gutt etter mange år med prøving[:)][:)][:)]
Han er nå 15 mnd, og vi har veldig lyst på en søster eller bror til han.
Så derfor er vi igang igjen....
Krysser fingrene for at alt går like bra denne gangen[:D]

Ej tar no 133ie og ska på ul fredar etter da 9daga med stikking! Ingen blodprøve.
E utrulig spent på resultatet!

ORIGINAL: Vakle

Jeg hadde 125IE, og stod på det hele løpet ut. UL dag 9 og det var det [:D]

samme her![:)]

Takk for alle svar fra dere jenter[:)]

Snakka litt med legen min, som er bortreist på ferie, og ble enige om å sette ned dosen til 150IE.
Skal på UL til onsdag, på dag 9, og er utrolig spent på hvordan det har utvikla seg....

Krysser fingrene for at alt går etter planen, og at det blir uttak og insetting rett rundt helga..
Er nesten for godt til å vært sant om vi skulle lykkes med dette..
Prøvde så vanvittig lenge før vi fikk lillegutt, så en tar liksom ingenting som en selvfølge her...
Men-men, det er jo lov å håpe i alle fall[:D][:D][:D]

Back
Topp