puregon....

Cizza03

Forumet er livet
Til dere som er stikkere el har stikket:

Når dere sluttet å stikke og gikk på ultralyd, når tok dere ut egg da? Skal man ikke stikke helt til egguttak? Jeg har ultralyd på torsdag i uke 46 og mener hun sa jeg skulle ha egg uttak og innsett i uke 47...stemmer det?

Ved mitt siste forsøk, var jeg inne til Ul 7.febr og hadde uttak 11.febr.
Tok da siste stikk med puregon dagen etter Ul og eggløsningssprøyta 9.febr.
Og var helt medisinfri dagen før uttak (10.febr). [;)]

ok, da stemmer det vel...skal sikkert ha uttak mandag jeg da..jeg tar ingen eggløsnings-sprøyte,så da blir det 2 medisinfrie dager på meg da...hmm...er sååå spent[:)][:)][:)]

Dette her var rart, tror nok at du får en resept til jeg,har aldri hørt om egguttak uten eggløsningsprøyte, det er jo slik man gjør med medisinert syklus som iokke er inseminasjon slik jeg har forstått det. For ellers har de jo ikke full kontroll da.

Så jeg vil tro du setter el sprøyte på lørdag dersom uttak mandags morgen.

Får nok resept på eggløsningtsprøyta når du er inne på Ul.
Det gjorde jeg. [;)]

Hmm...hadde ikke eggløsnings-sprøyte i fjor da vi tok 1.forsøk...
men det vil nåkk vise seg...[;)]

eg hadde ul torsadgen begge gangene og uttak tirsdag første gang og mandagen andre gang[:)]

ok,nå er jeg spent..blir nokk uttak i uke 47...da blir det testing i uke 49, snakk om å få teste før jul da...håper det blir pos test, så vi får en super jule ferie...off...kjenner jeg er litt redd...tenk om vi ikke lykkes og vi ikke får julegaven vi ønsker oss...hmm...
håper så inderlig at vi lykkes,skal prøv å tenke pos...
er spent på kåss el sprøyta er jeg da..[;)]

Back
Topp