Puregon vs menopur?

icsihåp

Forelsket i forumet
Hei jenter!
Jeg skal igang med mitt 6. forsøk om ett par uker.. Dette vil da bli mitt 4. uttak. Til nå har jeg godt på puregon i ulik mengde, og fått ut mellom 10 og 16 egg. Dessverre "bare" maks to egg på frys hver gang. Nå skal jeg ta menopur 150 IE.

Noen her som har prøvd begge deler? Og hva ble eventuelt dine resultater?

Menopur gir ofte færre egg, men egg av bedre kvalitet.

Jeg har gått på både menopur og puregon.
1 ivf forsøk, menopur 7 egg ut, tok ut kun fra den ene eggstokken. 4 modne , 1 befruktet og ble satt inn. Ingen på frys
2 icsi : menopur 187ie,13 egg ut, 9 modne, 5 befruktet. 1 inn og 1 på frys
3 icsi: puregon 200ie i 16 dager. 9 egg ut. 8 modne. 1 inn, 3 på frys.
Jeg fikk best uttelling på Puregon, men har ikke blitt gravid enda. Skal ha frys i aug /sep

Hei jenter!
Jeg skal igang med mitt 6. forsøk om ett par uker.. Dette vil da bli mitt 4. uttak. Til nå har jeg godt på puregon i ulik mengde, og fått ut mellom 10 og 16 egg. Dessverre "bare" maks to egg på frys hver gang. Nå skal jeg ta menopur 150 IE.

Noen her som har prøvd begge deler? Og hva ble eventuelt dine resultater?
Jeg skal faktisk ta begge deler og samtidig. Lik dose på begge, 75IE og 75IE.

Jeg har gått på både menopur og puregon.
1 ivf forsøk, menopur 7 egg ut, tok ut kun fra den ene eggstokken. 4 modne , 1 befruktet og ble satt inn. Ingen på frys
2 icsi : menopur 187ie,13 egg ut, 9 modne, 5 befruktet. 1 inn og 1 på frys
3 icsi: puregon 200ie i 16 dager. 9 egg ut. 8 modne. 1 inn, 3 på frys.
Jeg fikk best uttelling på Puregon, men har ikke blitt gravid enda. Skal ha frys i aug /sep
Lykke til med fryseforsøket! Jeg har trua på det.. Ble selv gravid etter frys, men mistet dessverre tidlig.

Jeg skal faktisk ta begge deler og samtidig. Lik dose på begge, 75IE og 75IE.
Å? Er dette ditt første forsøk?
Jeg fikk resepter tilsendt i posten og ble litt overrasket over at de har byttet fra puregon. Får ikke ringt å snakket med dem heller, på grunn av sommerstengt i juli.

Ikke uvanlig at de bytter medisiner etterhvert når en har hatt flere uttak.

Å? Er dette ditt første forsøk?
Jeg fikk resepter tilsendt i posten og ble litt overrasket over at de har byttet fra puregon. Får ikke ringt å snakket med dem heller, på grunn av sommerstengt i juli.
Hadde en plan for mitt første forsøk der det var bare Puregon 125 IE, men forsåket ble avbrutt på spraystadie pga. av for kort tid igjen til ferien. På samtalen for neste forsøk hadde jeg en annen lige som bestemte seg om å kombinere de to medisinene. Så har ikke prøvd noen ennå.

Back
Topp