Puregon sprøyter

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Bare nygjerrig(og kjeder meg) når setter dere den? Står på pakken mellom 15-20 +/- 2 timer

Jeg hadde puregon for min første forsøk. Men jeg fikk beskjed at den skal settes tidlig morgen. Det virker sånn at det er ikke helt det samme i alle klinikker.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg hadde puregon for min første forsøk. Men jeg fikk beskjed at den skal settes tidlig morgen. Det virker sånn at det er ikke helt det samme i alle klinikker.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hmmm sto på pakkningen eller den pennen at den skulle settes på ettermiddagen . Får ringe Riksen å høre imorgen, passet bra iom at jeg må ringe ang antibiotika å

Ingen andre? Vil høre flere erfaringer

Sto på skjemaet fra Riksen 15-20 +/- 2 timer så får vel følge det. Husket bare ikke hvor jeg så det

Tok den kl 21!

Det er sånn med alle. Har snakket med andre som har tatt menopur og de har tatt andre tider enn meg. De tilpasser opplegg for hver enkelt. Det finnes ingen fasit...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tok den ca kl 09.00!

Blir dere mer hormonelle når dere startet å stikke

Da er mitt tidspunkt 16.45

Det viktigste er vel at det blir tatt til nogenlunde samme tidspunkt hver dag :) Jeg satte på formiddagen.

-iPhone appen-

Er så mye forskjellig å jeg følger det som står på papiret fra Riksen

Jeg var veldig heldig, å merket ingen ting. Men jeg hadde også bestemt meg for å tenke en ekstra gang over saken hvis jeg kjente at det holdt på å koke over

Jeg hadde PMS ganger 10000000 dagen før tr. Roet seg litt dagen etterpå

Tok kl 20 jeg, for da skulle jeg spraye ;-)

Har ikke merket noe bortsett fra st jeg er trøtt konstant men er kun på dag 2

Back
Topp