puregon søstre...

tigergirl

Forumet er livet
Hvor mange er vi som bruker Puregon pen for å stimulere eggene og så danse mye i senga og skal bli gravide???

Jeg skal stikke frem til søndag, inn til gu på mandag og da vil hu se hvilken dag eggløsnigen skjer på, sette en ovitrinelle sprøyte( husker ikke stavemåte) og så må meg og mannen jobbe, og tvi tvi innen 14-21 dager skal jeg ha en spire i magen....

vil ha en SØSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehehe

Jeg har brukt Puregon, men ikke penn. Satte det med vanlig sprøyte jeg. også var jeg på kontroll i porsgrunn og da fikk jeg beskjed om å sette ovitrelle eggløsningssprøyte to dager før ventet EL. Jeg brukte dette med inseminering og hopping i køya. 

hei! Håper85!

Hva ble resultatet da??

Den pennen er på en måte en sprøyte, setter på nye spisser hver dag .

Jeg fikk 2 store modne egg... Hadde inseminering 2 dager etter jeg satt ovitrelle sprøyta, fikk positiv graviditetstest. Men det var nok bare et befrukta egg som ikke festa seg godt nok... Men er mer optimistisk til jeg skal bruke det neste gang.. syns det gikk veldig bra...

synd med egget som ikke festet seg da, men neste gang da skal det skje:) Lykke til!

Hm..lurer på om jeg og skal spørre om inseminering....

Insemineringen gikk veldig greit egentlig.. Var vondt, men det var fordi jeg har en sving på livmorhalsen som vi ikke visste om så måtte rette den ut... Men det var vondt noen sekunder.. Jeg gleder meg ikke til neste gang, men gjør det gjerne igjen... Alt var over på 15 minutter.

Back
Topp