Puregon og vondt i eggstokkene/underlivet

Ønskebarn2016

Flørter med forumet
Jeg har nå gått på 450ie max dose) puregon i 4 dager. Kjenner det så godt i eggstokkene/underlivet at det gjør vondt å ha på buksen skikkelig. Må ha oppe knappen siden det sprenger å i magen/underlivet/eggstokkene.
Er det flere som har tatt det slik?

Ja :) Jeg gikk bare i skjørt og kjoler de dagene ;)

Dette er akkurat den tråden jeg vurderte å skrive i går :p Hehe!

Klarer ikke å ha på meg joggebukser engang. Kun et par jeg har som jeg kan dra høyt opp på magen. Har en brennende følelse i eggstokkene, og de er veeeldig ømme.

Googlet litt(veldig mye ;) ) i går, og vi er nok normale :D

Ja, jeg har alltid lagt unna buksene i stimulerings- og rugeperiodene. Har gått i strømpis og kjole/skjørt eller tunika og tights:-) det vil kjennes ganske godt etter hvert, men nå går du også på veldig høy dose. Så lurt å passe litt ekstra på. Du skal jo ikke ha skikkelige smerter, men ubehagelig vil det ofte være. Hør med klinikken om du blir utrygg, kanskje de kan ta deg inn på en ekstra kontroll.

Ja, jeg har alltid lagt unna buksene i stimulerings- og rugeperiodene. Har gått i strømpis og kjole/skjørt eller tunika og tights:) det vil kjennes ganske godt etter hvert, men nå går du også på veldig høy dose. Så lurt å passe litt ekstra på. Du skal jo ikke ha skikkelige smerter, men ubehagelig vil det ofte være. Hør med klinikken om du blir utrygg, kanskje de kan ta deg inn på en ekstra kontroll.
Var på kontroll i dag og alt er i skjønneste orden. Er nok jeg som kjenner det ekstra godt bare. Jeg pleier å kjenne det til vanlig og uten hormoner. Kjenner det ca en uke før EL hver mnd

Last edited:
Jeg har hatt samme problem hver gang og. Eser ut så fort jeg begynner på sprøyter. Denne gangen er jeg forberedt og har kjøpt gravidbukser. Helt genialt faktisk! HM sine er veldig fine og behagelige:)

Jeg har hatt samme problem hver gang og. Eser ut så fort jeg begynner på sprøyter. Denne gangen er jeg forberedt og har kjøpt gravidbukser. Helt genialt faktisk! HM sine er veldig fine og behagelige:)
Det høres ikke så dumt ut. Kanskje noe å vurdere da. Siden vi satser jo på å få det til nå :)

Back
Topp