puregon og EL-slim (ehm... litt detaljer)

babyT

Forumet er livet
På hvilken dag med puregon merket dere EL-slim? Skal sette 6. sprøyte i kveld, og i ettermiddag kom det masse slim (blankt, svakt gulaktig og med bittelitt blod). Etter det har det bare vært vanlig blankt/vannaktig EL-slim. Håper ikke det er for tidlig [&:] Skal til UL på fredag, så tidligste tidspunkt for EL-sprøyta er fredag kveld.

På dag 9 fikk jeg det, men da skulle jeg jo på ul dagen etter, så tenkte at det gikk nok fint. Måtte fortsette med sprøyte 2 dager til, og hadde fortsatt el slim de dagene der. Nå er eggene ute, og alt var bra med dem [:D]

Hmmm... Jeg er bare på dag 6, men er ikke så mye slim da. Bruker å ha mer dagene før EL. Det som kom tidligere idag kunne virke som om det var noe rester eller noe slikt... Har hatt det en gang før, men da gikk jeg på p-piller. Eneste jeg husker er at etter at det kom ut så fikk jeg mindre menssmerter en periode... Håper det blir slik denne gang også!

Mitt første forsøk kom el-slim sendt på stikke dag 9 - da stakk jeg lenge også, mens den siste IVf kom det på dag 4.
Var å sjekket i tempeskjemaene mine.
Men dette kan du ikke legge så mye vekt på tenker jeg, tror ikke at det betyr at du for lenger stikke periode av den grunn. 

husker ikke helt, eneste jeg husker fra den tiden var at jeg hadde sinnsykt masse utflod, måtte bruke bind jeg[&:]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: *Levende Lys*

husker ikke helt, eneste jeg husker fra den tiden var at jeg hadde sinnsykt masse utflod, måtte bruke bind jeg[&:]

jeg også, aldri opplevd makan hehe

Hmmm... Da har jeg vel mer i vente da [&:]

babyT gjett om du har, he he.....

ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: *Levende Lys*

jeg også, aldri opplevd makan hehe

Hmmm... Da har jeg vel mer i vente da [&:]

ja

ORIGINAL: twinanne

babyT gjett om du har, he he.....

Vel, så lenge jeg slipper å se blod der på ett års tid, så er jeg fornøyd [;)]

Back
Topp