Puregon og brunt utflod

mainimoe_

Glad i forumet
Hei!

Det er en stund siden jeg har vært aktiv på dette forumet, og er helt blank når det kommer til assistert befruktning.

Jeg og min mann har en skjønn datter på 3 år, har nå prøvd å bli gravide i ca 1,5 år, men det har vist seg å være vanskelig. Jeg har brukt mye tid på å bestemme meg for om jeg ville gå gjennom en ivf behandling, og nå er vi endelig i gang.

Jeg begynte på puregon på syklusdag 3 og det er i dag akkurat en uke siden. Dosen ble satt til 125ml siden jeg har veldig god eggreserve, ble økt på torsdag til 150 da jeg bare hadde 6 eggposer på den ene eggstokken. I dag er jeg forferdelig øm i eggstokkene og når jeg var på do i stad kom det en del eggløsningsslim, men det var tilblandet med brunt/rosa utflod. Hva betyr dette? Flere som har opplevd det? Er redd for overstimulering.

Håper noen kan fortelle meg om de har opplevd det samme.

Ingen som har opplevd dette? Hadde vært takknemlig om noen kan dele sine erfaringer med meg da jeg er helt ny på det her og er litt engstelig for hva som skjer.

Jeg gikk på Puregon og hadde mye eggløsningsslim.. dette er helt normalt! Har dog ikke opplevd brunt/rosa utflod i tillegg, så veit ikke ang det! Ta en telefon til klinikken om du er usikker på noe, det finnes ingen dumme spørsmål i dette gamet[emoji5] ifht overstimulering så tror jeg du må ha litt flere egg enn 6 stk.. og murringer og ømhet er helt vanlig[emoji5]

Jeg gikk på Puregon og hadde mye eggløsningsslim.. dette er helt normalt! Har dog ikke opplevd brunt/rosa utflod i tillegg, så veit ikke ang det! Ta en telefon til klinikken om du er usikker på noe, det finnes ingen dumme spørsmål i dette gamet[emoji5] ifht overstimulering så tror jeg du må ha litt flere egg enn 6 stk.. og murringer og ømhet er helt vanlig[emoji5]

Takk for svar! :)
Jeg hadde 6 eggposer på torsdag før de økte dosen min. Vet ikke hvor mye som skal til for å bli overstimulert, men ble litt redd ettersom jeg fikk så utrolig ømme eggstokker og det fargede slimet kom.
Jeg skal inn på ul i dag. Fikk ikke ringt de i går siden det var stengt, ellers hadde jeg nok tatt kontakt med de med en gang! Blir spennende å høre hva de sier i dag!

Back
Topp