puregon-mengde?

Hope

Glad i forumet
Brukte dere opp hele puregon-mengden i cartridgen?
Altså når det var mindre enn dosen deres igjen, brukte dere det som var igjen og så
tok resten fra en ny cartridge (dvs. 2 stikk)?? Eller byttet dere til en ny og tok hele neste dose fra den?

Jeg byttet ampulle, men man kan da helt sikkert bruke opp det siste. Fikk fortalt at jeg kunne det,men var så skitanes redd for å gjøre noe feil! Da jeg var på UL før uthenting manglet jeg 150 ie,så jeg måtte kjøpe en ny ampulle bare for det ene stikkket (måtte kjøpe en på 300ie,det er den minste) og den kostet 1336 kr tror jeg det nesten eksakt var.... [:-] 
Det hadde jeg jo sluppet om jeg hadde kunnet å bruke opp det siste.....

Takk for svar.
Har ampuller på 600IE og doser på 125 IE. Så etter 4 doser er det da kun 100 IE igjen
i ampullen. Idag tok eg sjansen på å ta de 100IE og så tok eg 25IE fra en ny (2 stikk).
Ser at ampullen som eg er ferdig med fremdeles ikke er helt tom, så de har vel littegrann
ekstra i ampullen.

Er som regel litt eksta i ampullen ja, det har det alltid vært hos meg. Jeg bruker alltid opp alt, så stikker heller to ganger enn å kaste. Er jo regne gullet etter prisen å regne, så her blir ikke noe kastet.

Er ekstra i ampullene, slik at den dråpen som skal komme på spissen ikke skal gå av dosene våre...
Jeg slipper å tenke på det jeg, for jeg skal ta 100 IE...

Back
Topp