Puppevondt!!!

jepp, de vokser og gror, er bare å glede seg på melkespreng :p det er værre :p

ikke godt, mn samboer er veldig fornøyd :p

Ja. Det er vondt hvis mini kommer borti. Og de har vokst ut av alle BH'ene mine. Burde kjøpt nye, men orker ikke nærme meg butikken. :/

Hatt puppe vondt i mange uker :p smører med krem og bruker amme bh og på natten og :p

Kjenner til det.. jeg har silikon I tillegg og puppene kjennes ut som om de veier 2 tonn..

da jeg var på svangerskapskontroll igår, ville legen undersøke brystene, og kjente at melke kjertlene var sikkelig opp hovnet, de har virkelig kommet igang med forberedelsen ;)

Jeg merker faktisk ikke noe på puppene denne gangen! Ikke vonde/ømme! Mulig de har vokst litt,Mn ikke mye! Mn nå er d jo under 1 år siden jeg skyttet å amme( ca 8-9 mnd) mulig d har noe å si! Tok laaaaaang tid etter jeg sluttet å amme at melka gikk helt bort!

Hva i all verden skal legen undersøke brystene for? Dette trodde jeg var skikkelig gammeldags.

De har vokst noe så grasalt. Har kun 2 bh´er som passer nå. Skulle vel vært og kjøpt iallefall 1 til, men er jaggu ikke billig når man må så høyt opp i cup-str.
Våkner stort sett hver gang jeg snur meg om natta også, for de er så store, tunge og ømme :(

Her er det så opp og ned fra dag til dag or vonde de er. I dag tidlig var de helt grusomme, men nå er de helt greie igjen.. Så kommer litt ann på når på dagen jeg er...

Æsj, ja! De har vært kjempe vonde i noen uker nå...

Men seriøst! Er det mange som har fått puppa sjekka på kontroll?? Kjenner jeg friker litt ut nå.. De ble ikke sjekka sist, men da hadde jeg en annen lege.. Nå har jeg en superkoselig mannlig en og jeg har ikke akkurat lyst til å brette de ut til han...

Ble ikke sjekka sist, og nekter å bli sjekka nå! Ser ikke helt poenget med det???

Ingen av de jeg kjenner har fått puppene sjekket ut.. Har heller aldri hørt om det før?!!

Back
Topp