Puppestørrelse i svangerskapet

GlædeMæMasse

Forelsket i forumet
Til dåkker som har vært gravid før: Katti begynte puppan å vokse, og katti slutta dæm? Kor mange størrelsa gikk dåkker opp?

Æ e bare 6 uka på vei men har allerede gått opp en BH-størrelse. Syns æ hadde grei størrelse på 75D før æ blei gravid og har nu måtte kjøpe 75DD... kordan ska det hær gå til slutt?!? Og  kor kan man kjøpe BH som ikke koster flesk i større størrelsa? Kjøpte 75DD på lindex, men det va den største cupen dæm hadde i 75, så etterhvert må æ væll finne en anna butikk... Nån tips?

Her begynte de å vokse rundt uke 8 hvis jeg ikke husker feil og vokste ganske raskt to cuper opp.. Der holdt det seg heldigvis, med unntak av rett etter fødselen da de var enorme et par dager : ) De har godt utvalg i størrelser hos change, handler mest der, enkelt å finne rett størrelse. Brukte bare ammebh'er derfra sist, de er med bøyler, men det fungerte supert for meg!

Får håpe at det bare blir to størrelsa på mæ oxo =D Takk for tipset om Change, skal sjekke ut ka dæm har dær!

GlædeMæMasse skrev:
Til dåkker som har vært gravid før: Katti begynte puppan å vokse, og katti slutta dæm? Kor mange størrelsa gikk dåkker opp?

Æ e bare 6 uka på vei men har allerede gått opp en BH-størrelse. Syns æ hadde grei størrelse på 75D før æ blei gravid og har nu måtte kjøpe 75DD... kordan ska det hær gå til slutt?!? Og  kor kan man kjøpe BH som ikke koster flesk i større størrelsa? Kjøpte 75DD på lindex, men det va den største cupen dæm hadde i 75, så etterhvert må æ væll finne en anna butikk... Nån tips?

hehe, som å se meg skrive med det første barnet.....

med andre ord; NYT det... jeg har ikke pupper nå... fra 75DD.. såvidt det holdt, til 70a/b

Shit.. det va endring! emoticon Det blir spennanes å se kordan kroppen endrer sæ etterhvert, og litt skummelt selvfølgelig...

GlædeMæMasse skrev:
Shit.. det va endring! emoticon Det blir spennanes å se kordan kroppen endrer sæ etterhvert, og litt skummelt selvfølgelig...

Juppsi! :) men ikke tenk så mye på det... Tenk på det fantastiske i magen heller, da betyr ikke kroppen ens så mye! Gratulerer

På Sparkjøp har de faktisk utrolig billige BHer...Og tro det eller ei, de har faktisk mange som er fine og se på :)

I første svangerskap ble de bare litt mer fast, altså gikk ikke opp noe i str..
1 dag etter fødselen var  de gått opp 3 (!!) størrelser, og var HELT SYKT sår/vonde/opphoven..
3-5 dager etter var de gått ned igjen til ca 1 størrelse større enn når jeg gikk gravid ! Og var veldig fornøyd! (melkeproduksjonen var da stabil)..

DENNE GANGEN..... Ja.. De vokser og vokser......
De er knallharde, ømme og jeg har gått opp 1 str fra uke 4-5 og 1 str fra uke 5 til 7.... Så nå vet jeg ikke om jeg kan få større pupper... haha! Men jeg elsker store pupper altså, så de får bare vokse ! 

BH kjøper jeg på Lindex og Kapphal. 
De har ganske mange store bher der. 
Har både vanlige og ammebher. Og når puppene blir større, så er det lurt å kjøpe uten de "putene", siden man da kan gå ned en str i bh. 

Sist begynte de å vokse med en gang, og vokse vel frem til rundt uke 10. Gikk da fra 75A til 75D. Etter det holde de seg nogenlunde stabile frem til like før fødselen. Da melka kom gikk de opp til 80E! Denne gangen har de ikke vokst så mye, men er fortsatt litt ømme, så alle bh'er er ubehagelige uansett :)

woooow frangre..!!! det var en del størrelser opp det!!!!  :O

Første svangerskap vokste de ikke så mye i starten, men var ganske ømme... Jeg gikk vel opp rundt 2 str i løpet av svangerskapet.  Nå har de vokst en del bare nå den første tida, men jeg har små fra før, så de må bare vokse, vertfall litt til....  

-kommersnart- skrev:
woooow frangre..!!! det var en del størrelser opp det!!!!  :O

Første svangerskap vokste de ikke så mye i starten, men var ganske ømme... Jeg gikk vel opp rundt 2 str i løpet av svangerskapet.  Nå har de vokst en del bare nå den første tida, men jeg har små fra før, så de må bare vokse, vertfall litt til....  

Ja, ikke sant! Var veldig fornøyd egentlig, aldri hatt pupper før Dessverre forsvant de helt igjen da ammingen var over Bare skinnlefser igjen ...

Husker ikke helt hvor mange str jeg gikk opp sist, men var nok noen. Bruker 70 dd nå, så er spent på hva det stopper på denne gangen. Tror nok at mine pupper forble litt større etter forrige svangerskap, mener jeg hadde mindre pupper før.. 

Jeg har og store pupper og får eeenda større når jeg er gravid, så jeg bruker ammebh som er elastisk:) Da kan puppene bare vokse som de vil og likevell få plass:) Funker veldig bra for meg vertfall:)

Change er eneste butikken jeg vet om med store størrelser, men det er dyrt... Jeg finner aldri noe noe annet sted.
Jeg gikk opp 4 cup str i løpet av de første tre månedene tror jeg det var. De ble ENORME!

Mine ble enorme.. Fra 75 D/DD til 75 H. De ble ganske fort store, så håper det går litt roligere for seg denne gangen. Ble innmari tungt  etterhvert. Handlet også bare på Change, tror jeg kjøpte BH'er for over 3000,- på 7 - 9 mnd siden de vokste litt hele tiden og lite ante jeg at jeg skulle opp i H-størrelse;) Men på den annen side så er jeg godt utrustet til dette svangerskapet;) 

Jeg gikk fra b til d så to størrelse opp for meg. Fra b til c de tre første mnd så til d etter fødsel.

Selv hadde jeg 75E før jeg ble gravid, men den ble fort trang. Fant faktisk ut at Lindex har opp til 75F på de helt enkle ensfarga BHene! Så det ble en sånn på meg i helga :) 180 kr eller noe. 80 blir for stort rundt, så dette er virkelig ikke lett. Vokser de mer må jeg jo på spesialbutikk!

Back
Topp