pupper

EdonaBigMama

Forumet er livet
noen her som vet hvorfor man har store pupper selv etter du har sluttet å amme?
før jeg ble gravid hadde jeg C cup, nå har jeg DD og ammer ikke. Hvorfor er det sånn?

de har vel strekt seg nedover[:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-]

Da var du heldigere enn meg.
Mine gikk fra B til ingenting![8|]

Ingenting? Åssen går det ann? Det er jo fett i puppene. Har du blitt skikkelig tynn eller? 

Jeg brukte 75 a før jeg ble gravid, da jeg ammet brukte jeg 75 d og nå er det 5mnd siden jeg ammet og jeg bruker 75 c.. Er også 20kg tyngre nå enn før jeg ble gravid, helt sikkert noe med d og gjøre [:'(]

ORIGINAL: EdonaLarsen

Ingenting? Åssen går det ann? Det er jo fett i puppene. Har du blitt skikkelig tynn eller? 

Meg du siktet til?
Har ikke peiling på hvordan det går an, men det gjorde jo tydeligvis det[8D]
Men mine vokste ikke spesielt i svangerskapet heller. Bare plutselig var oppe i en stor D når det var melk i de, og når melken forsvant, så forsvant alt inni... De gamle bhene mine er for store nå[8|]

Jeg veier mer nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid, men er ikke mange kiloene det er snakk om. Har fremdeles bmi på 19.

Brukte c og d før jeg ble gravid, brukte d da jeg hadde melk, og nå bruker jeg c, men kan bruke d. di er blitt liitt mindre, men iallefall mer nede på magen[:-]

Jippi om det er tilfelle!!!!

Jeg er oppe i F nå, og lurer på hvordan det blir da jeg skal amme[8|]

Men går de ned etter det så sier jeg JIPPI, Har sliti med for store pupper siden U-skolen[&o]

er så lei av å ha store pupper, det har jeg vært lenge. og nå kommer det enda 1 år med amming = E cup. hva vi kvinner må gå igjennom [8D]

ORIGINAL: Leilani

ORIGINAL: EdonaLarsen

Meg du siktet til?
Har ikke peiling på hvordan det går an, men det gjorde jo tydeligvis det[8D]
Men mine vokste ikke spesielt i svangerskapet heller. Bare plutselig var oppe i en stor D når det var melk i de, og når melken forsvant, så forsvant alt inni... De gamle bhene mine er for store nå[8|]

Jeg veier mer nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid, men er ikke mange kiloene det er snakk om. Har fremdeles bmi på 19.

Samme her!!! Vokste dagen da melken kom, og forsvant da jeg sluttet å amme..
Jeg la ikke på meg andre steder heller. bmi er 18.

MEN; jeg overlever for det, pupper er ikke alt her i verden! [8D] Og sambo synes jeg er fin nok for det! [:)]

Back
Topp