PUPPER

tonky

Forelsket i forumet
HOLDE NESTEN PÅ A BLI KVALT AV MINE EGNE PUPPER,DE E SÅ STORE OG TUNGE OG HENGE OPPÅ MAGEN SOM SNART E OPPE MED HALSEN..KJENNES SÅNT UT...HÅPE DE HEISE SEG OG STRUTTE NÅR DET KOMME MELK I DE[:)][:)][:)]NÅGEN ANDRE SOM HE FÅTT SNODIGE PUPPER NÅ MOT SLUTTEN...HEHE,LITT AV ET SPØRSMÅL,MEN

liker ikke helt att de området hvor brystvorten er (husker ikke navnet) er blitt så mye mørkere..og så har areol? nei..ringen rundt blitt nesten dobbbel så stor.. men er vist vanlig

Tunge og henger på magen her og.. begynner skjønne att det var ganske greit ha medium små pupper[&:]

puppene min har så og si ikke forandret seg i svangerskapet, men tror jammen de har begynt å endre seg litt nå...
Er litt tyngre, og så har brystvortene blitt litt større....

er iallfall litt av noen blinker småtten har sikte seg inn på..haha..de er jo nærsynte som pokker med en gang...

Hihi..uskyldige små nurk assa.....

ORIGINAL: FirstTime

er iallfall litt av noen blinker småtten har sikte seg inn på..haha..de er jo nærsynte som pokker med en gang...

Hihi..uskyldige små nurk assa.....

jA VIRKELIG ,SER HU IKKJE MINE SÅ MÅ HU HA BRILLER[8|][8|]

Øhh... skjønner ikke at det er mulig, men mine er blitt MINDRE enn vanlig de :s Bare brystvortene som er større, og det er jo en fin ting. [;)]
Det kan jo hende de blir større  når det kommer melk i de da. Håper egentlig ikke det, for nå slipper jeg imidlertid å bruke panser-bh [8D]

mine er som de var de...kjeeeedelig!!
Små og teite[&:]
hadde et håp om pupper da jeg kom i puberteten...men neida..
og da jeg begynnte på pillen...men neida..
og nå som jeg er gravid,,,men neida!!
Håper de blir fulle av melk...da skal jeg vertfall forevige øyeblikket!!!![:D][:D]

men ja...brystvortene har blitt litt videre og brunere..hehe..rare..[8D]

førstegangsgravid:ja du får ta noen skikkelig heftig bilder når du har full melkespreng..hihiih...leie en proff fotograf..??

nei nå tuller jeg litt egentlig..men litt hjemmefrontbilder er jo gøy[:D]

ORIGINAL: Rosapute

Jeg er veldig glad for å endelig å ha store pupper jeg. Har alltid hatt små, så jeg føler meg bare mer feminin[:)] Selvom de har blitt veldig mye større så henger de ikke engang.. Så akkurat på det området der er jeg heldig gitt[:)]

me too! skulle ønske de kunne holde seg sånn her da![:D]
(har fått litt større brystvorter, og det derre brune rundt også, men ikke så mye at d gjør noe.)

Back
Topp