Pupper

LeneM

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!
Gratulerer til dere som har klart å bli gravide, vi prøver ennå vi da [:(]
Det jeg lurer på om dere kan svare meg på, er om det er mange av dere som
klødde på puppene før dere fant ut at dere var gravide. Jeg har IKM til lørdag, og i nesten en uke nå så har jeg klødd noe utrolig på puppene(ikke like kult i alle situasjoner... hehe [;)]), oxo er brystvortene mine utrolig vonde... håper noen kan svare meg.
på forhånd takk...

jeg hadde og har ingen kløe, og puppene mine ble ikke ømme før litt etter ikm. nå er de ømme og store da.
det er sikkert forskjellig fra person til person tror jeg[:)]

blir spennende å se hva som skjer med deg da!
lykke til LeneM[:)]

Tusen takk for det,maria.
Er liksom litt klar for at det skjer noe... Lyst til å ta en test, men jeg er vel nødt til å vente noen dager. Har IKM på lørdag...

skjønner godt at du er spent nå![:D]
jeg klarte å holde meg en uke etter ikm med å teste...var usikker på om syklusen min bare strakk på seg eller om det var en liten luring der inne. heldigvis var det en liten luring der![:D]
blir spennende å følge med deg de kommende dagene da!

Skal gi beskjed så fort jeg vet noe, blir ikke veldig mange dager til jeg tar en test.
Hvis mensen kommer så kommer den på lørdag ettermiddag, sånn ca kl 16. Den er så stabil at jeg nesten kan stille klokka etter deg... hehe. Men nå kan den holde seg unna [:-]  Vil ikke ha besøk!!!!!

eg bynte og klø på puppene med en gang, spes på de "gamle" strekkmerkene[:@]

Mine brystvorter klødde veldig i begynnelsen, er blitt litt bedre.
Men de klør litt fremdeles, og det kan være vondt å ligge på magen pga puppene, spesielt brystvortene..

Puppene mine har ikke begynt å klø før nå de, er i uke 17. Men de var veldig ømme i begynnelsen, ca fra 3 uke og er det av og til enda. Kjente ikke mye tegn til graviditet før uke 3-4 ca. Men det er sikkert forskjellig fra pers til pers. Lykke til ihvertfall! Håper spiren sitter!:)

Jeg merket at jeg IKKE hadde så vondt i puppene som vanlig før IKM.
Også leste jeg i en tråd at ei jente fant en bitteliten, kløende utvekst på magen...
Det gjorde jeg også [;)] kvelden før IKM, klødde den til blods!
Smilte for meg selv, og tenkte at jeg skulle sannelig teste morgenen etter - og testen var positiv [:D]

Masse lykke til med testing [:)]

Puppene mine klør "enda" ikke...  og ble ikke ømme før i uke 7 ca.. og da var det ikke særlig vondt heller... men håper du har en spire i magen[:D]

Jeg fikk vonde, ømme bryster (ikke brystvortene i selve brystene) bare få dager etter eggløsning. Kjente ikke noe til kløing.

Jeg klødde vel mere etterhvert, Men hadde I hvert fall ganske ømme bryst.
Lykke Til... [:D]

Back
Topp