Pupper

Barnehagelærer30

Gift med forumet
Febbisbebbis'18
Augustlykke 2022 ❤️
Oki, ja, jeg er førstegangs. Hvordan skal puppene kjennes ut nå? Jeg syns mine er blitt litt... hvordan forklare det... det er liksom blitt en stor klump inni. Skal det være sånn? Er det bare melkekjertler?
 
Det er nok normalt at de føles litt hardere enn ellers ja... mine føles i hvertfall litt "sprengte" xsmile9
 
Mine har føltes som om de skal sprenge hvert øyeblikk og er til tider veldig harde. Og de er skikkelig ømme. Kjennes ut som om jeg har blåmerker rundt begge. Kroppen som gjør seg klar til melkeproduksjon. Tar det som et godt tegn.
 
Mine har ikke vært ømme siden uke 8-9. Ikke blitt større, og ikke fått verken større eller mørkere nippel slik appene sier...
Samme "konsistens" som før...
Den eneste forskjellen jeg ser er veldig tydelige blodårer i puppene nå mot tidligere...
 
Mine har blitt større og har veldig tydelige blodårer, nå har de begynt å bli ømme igjen. Kjenner ikke noe forskjell når jeg tar på de enda :)
 
Jeg har fått litt mørkere og større brystvorter og har fått tydligere blodårer på selve brystene :) De er også større og har en stram/hard/sprengende følelse innimellom :) Brystvortene var ømme frem til uke 10-11 ca og har blitt ømme igjen de siste 2 ukene (er 19+1).
 
Mine har ikke vært ømme siden uke 8-9. Ikke blitt større, og ikke fått verken større eller mørkere nippel slik appene sier...
Samme "konsistens" som før...
Den eneste forskjellen jeg ser er veldig tydelige blodårer i puppene nå mot tidligere...

Samme her, bare at brystvortene har blitt litt større [emoji12]
 
Mine har eksplodert :woot:
Har så og si ingen BHer som passer lengre, så må ut på shopping. Tror jeg har gått opp minst en cup størrelse, tyter jo ut overalt, huff. De var akkurat passe før (75C), nå er det 2 monstre som stirrer mot meg på badet om morgenen.
 
Mine har ikke vært ømme siden uke 8-9. Ikke blitt større, og ikke fått verken større eller mørkere nippel slik appene sier...
Samme "konsistens" som før...
Den eneste forskjellen jeg ser er veldig tydelige blodårer i puppene nå mot tidligere...
Samme her :p Hadde store forhåpninger om digre, digge pupper, men neida... ;) Men det er jo et halvt svangerskap igjen til å endre seg!
 
Samme her :p Hadde store forhåpninger om digre, digge pupper, men neida... ;) Men det er jo et halvt svangerskap igjen til å endre seg!

Mine er store fra før, så heeelt greit for meg at de ikke har vokst noe enda ;)
 
Mine har vokst ganske mye, er ømme og vonde og tydelig mørke blodårer. Brystvorten og det rundt har også blitt større men ikke så altfor mye mørkere enda. Det verste er vel at det gjør så vondt og det har det gjort hele svangerskapet og nå et jeg snart halvveis. Hardere har de også blitt
 
Er halvveis.
De er tilbake til "normalt " nesten .
Altså det er tydeligere blodårer, større/mørkere ring rundt brystvorten, kanskje noe større, men ømheten er borte.
 
Mine har blitt en del større, og er en del av bhene mine som ikke er behagelige å ha på lenger. Tyter ut på siden. Jeg har små pupper til vanlig da, så helt greit at de vokser litt [emoji85] de er ikke ømme lenger, men hardere. Også får jeg vondt i dem hvis jeg fryser! Samme sist svangerskap og, så bare å kle på seg godt.
 
Kjempe ømme nipler om dagen! Auch! :inpain:
 
Back
Topp