Pupper

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Er det flere her som ikke har fått større pupper?
Mine er til tider ømme og litt "fastere" ,men har ikke økt bh str siden graviditetstesten.
Nå ser de ekstra små ut pga den store magen :-p

Har gått opp en størrelse fra jeg testa positivt, men kunne nok sikkert (under tvil) gått ned en størrelse igjen. Ligger veldig i grenseland føler jeg. Ingen ømhet foruten om selve brystvorta. Men regner med det kommer når mini kommer :P

Mine vokste i starten, de var ømme og litt røde. Men nå er de som før..jeg har ikke måttet bytte bh-størrelse.

Har som sist gått opp fra 70A til 80DD..... Skal nyte de vonde ømme puppene så lenge eg har de... Når ammingen er over er det flate bryster igjen....

Ingenting, like små som tidligere :hilarious:
Har som sist gått opp fra 70A til 80DD..... Skal nyte de vonde ømme puppene så lenge eg har de... Når ammingen er over er det flate bryster igjen....
Mine vokste i starten, de var ømme og litt røde. Men nå er de som før..jeg har ikke måttet bytte bh-størrelse.
Har gått opp en størrelse fra jeg testa positivt, men kunne nok sikkert (under tvil) gått ned en størrelse igjen. Ligger veldig i grenseland føler jeg. Ingen ømhet foruten om selve brystvorta. Men regner med det kommer når mini kommer :p

Jeg husker fra sist at de ble litt større med melk,men ikke så mye større :-)

Jeg har gått fra 70D til 85D.. Så puppene har jo økt litt, men aller mest i livvidden! Føler jeg holder på å bli kvalt i de gamle bhene.

Jeg har gått fra 80B til 85C (som innimellom er for små de også, eller stramme blir vel riktig). Så en strls opp på selve puppene og et par strls i omkrets. Litt ømme og noe kløe innimellom. Og klemmer jeg på de blir det fuktig (har vært sånn siden i sommer) så er ganske klar for å ta de i bruk føler jeg. :D

Har bare gått fra A til B-cup, og regner med at det blir en C-cup når ammingen er i gang. Har ihvertfall vært på akkurat samme måte de to andre gangene.

Mine er fremdeles like små ;) Men de har begynt å bli litt ømme og litt hardere kanskje

Er ikke alle brystene blir større hos... noen får ikke synlige forandringer, men det betyr ikke at de ikke kan amme..
men noen-les dem som har tubeformet bryst kan få problemer med å få opp en god melkeproduksjon, eller under heletatt få mel pga noe har "gått galt" under utviklingen av brystet, og melkekjertlene. ;-)

Heldige er dere som ikke har økt noe særlig i størrelse!
Jeg gikk fra liten 75C og fyller nå 80F, jeg hater det virkelig! De fortsetter å vokse og har blitt skikkelig tunge o_O Gleder meg til å få tilbake mine små :)

Mine ble to størrelser større nesten med en gang jeg ble gravid, har heldigvis ikke fortsatt å vokse! :p

Ingenting akkurat som sist gang:p

Føler mine er digre jeg x) Bruker 85D nå og brukte 75B. Men regner med jeg går ned til 80 rundt ihvertfall når mini er ute for magen sitter så høyt at den tar plass under bh strikken liksom :P

Er ikke alle brystene blir større hos... noen får ikke synlige forandringer, men det betyr ikke at de ikke kan amme..
men noen-les dem som har tubeformet bryst kan få problemer med å få opp en god melkeproduksjon, eller under heletatt få mel pga noe har "gått galt" under utviklingen av brystet, og melkekjertlene. ;-)

Jeg vet at det blir melk selv om dem ikke blir større... :-) Hadde masse melk sist.

Back
Topp