Pupper!

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Herregud de er jo blitt kjempestore! Er 6+0 og trøyene mine begynner å bli ubehagelig trang:-/ Bh'ene må vel snart byttes ut. Mannen sier det er godt synlig at jeg er gravid... På gamle jobben hadde jeg fått hør det "er du på tjukka igjen nå!?!" (to av gutta har kommentert det begge de to gangene jeg har vært det tidligere, før uke 7)

Lurer på hvor dette skal ende. Fler som har det slik?

Her å !! Å så øm at et blikk gjør vondt :o

Hadde det slik i forrige svangerskap, men foreløpig merker jeg ikke så mye til det, men nå hadde de ikke hatt tid til å krympe så mye etter amming heller så

Hadde det slik i forrige svangerskap, men foreløpig merker jeg ikke så mye til det, men nå hadde de ikke hatt tid til å krympe så mye etter amming heller så

Signerer denne. Gått fra B til E siden jeg ble gravid sist, så håper virkelig at de ikke blir noe dårlig større!

Blitt gigapupper her også, er oppi en full D nå, og jeg har a til vanlig.. Sambo mener at snart kommer noen til å spørre om jeg enten er gravid elle rhar tatt silikon :-P

Mine har visst vokst de også, besøkte Søstern i går og fra eldste tantebarnet smalt det "tante jeg tror du må ha større klær, puppene dine detter jo snart ut av singletten din!"

Mine har visst vokst de også, besøkte Søstern i går og fra eldste tantebarnet smalt det "tante jeg tror du må ha større klær, puppene dine detter jo snart ut av singletten din!"

Hihi, litt artig med slike kommentarer selv om om det kan være flaut hvis de kommer på et upassende tidspunkt :-)

Pupper ja! De vokser og vokser. Blir gøy når de endelig "dingler" igjen, haha :P Mine forsvant ned til intet etter sist amming, så gøy å få litt igjen nå :)

Hihi, litt artig med slike kommentarer selv om om det kan være flaut hvis de kommer på et upassende tidspunkt :-)
Vi holdt på å le oss ihjel hele gjengen:-) alle i familien snakker rett fra levra, selv 3åringen:-)

Er 6+6 og har problemer med å ligge på magen. Puppene er såre, vonde og har blitt store og faste! :profileright flere som har det slik?

Pupper ja! De vokser og vokser. Blir gøy når de endelig "dingler" igjen, haha :p Mine forsvant ned til intet etter sist amming, så gøy å få litt igjen nå :)
Haha, akkurat sånn hadde jeg det å

Back
Topp