pupper! !

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Fy søren, jeg har såååååå vondt i puppene!!! Ikke minst brystvortene når jeg tar av bh'en på kvelden. Klarer ikke sove på sidene for det er så følsomt. Men klager ikke altså :p
Flere som har volsomt overfølsomme pupper?

Last edited:
Hadde det sånn i forrige svangerskap. Men denne gangen er det ingen forandring. Får vente å se om det endrer seg :p

Fy søren, jeg har såååååå vondt i puppene!!! Ikke minst brystvortene når jeg tar av bh'en på kvelden. Klarer ikke sove på sidene for det er så følsomt. Men klager ikke altså :p
Flere som har volsomt overfølsomme pupper?
Ja, tror dette er nesten noe alle gravide får:p har hvertfall hatt det i alle mine graviditeter :)

Mine er ikke så vonde enda. Mener å huske at jeg hadde det når jeg gikk gravid med sønnen min. Men da kom det ikke før rundt uke 7. Og det er en liten stund til jeg er der. Men puppene mine har allerede begynt å bli større :-o

Mine er ikke så vonde enda. Mener å huske at jeg hadde det når jeg gikk gravid med sønnen min. Men da kom det ikke før rundt uke 7. Og det er en liten stund til jeg er der. Men puppene mine har allerede begynt å bli større :-o

Mine har blitt fastere ,og tyter ut av bh'en liksom :-)

Helt vanvittig vonde ! Det gjør vondt bare å se på dem nesten :p For ikke snakke om størrelsen, kan nesten se dem vokse ! Haha :p

Mine er ømme, og det er ubehagelig når dusjstråla treffer nippelen, men de gjør ikke sykt vondt :p større har de blitt også! Har allerede kjøpt ny BH en cup størrelse opp :p

Sykt ømme pupper, men kjenner ikke no til dissa niplene. Fryktelig når jenta på 2 år dulter borti stadig vekk, og vondt å ta av bh'n om kvelden. Det gir seg etter en liten stund med bh'n av, men akkurat i det puppa kommer seg løs, gjør det vondt :)

Sykt vonde og følsomme pupper! Det første eg gjør når eg kommer hjem, er å ta av bhen :D

Oja mine er ømme og niplene har blitt større, er det ikke litt tidlig? Tror jeg er ca. 6 uker nå.

Jeg merker det mest på brystvortene, det er litt ubehagelig å bruke håndkle etter dusj. Har ikke trengt å kjøpe større bh'er ennå, men i natt måtte jeg sove med sloggi-bh (som jeg gjorde mesteparten av tiden sist).

Jeg er 5+1 og puppene mine er allerede store som to vannmeloner!! Hvor skal dette ende?? Haha.. Og ømme er de også, hver minste berøring er et lite stykke tortur! Uffameg!:-))

Jeg merka ca. 3 dager før IKM at puppene mine plutselig var blitt så store, da skjønte jeg at noe var på gang... Kunne jo vært pga. mensen på vei og, men de har aldri vært slik som nå før... Hehe! Så da tok jeg en test 2 dager etterpå og joda, gravid var jeg blitt :happy:
Sliter med at BH'ene mine ikke passer lengre, noen som vet om noen gode uten spiler?:happy:

Jeg merka ca. 3 dager før IKM at puppene mine plutselig var blitt så store, da skjønte jeg at noe var på gang... Kunne jo vært pga. mensen på vei og, men de har aldri vært slik som nå før... Hehe! Så da tok jeg en test 2 dager etterpå og joda, gravid var jeg blitt :happy:
Sliter med at BH'ene mine ikke passer lengre, noen som vet om noen gode uten spiler?:happy:

Jeg kjøpte på kapahl (eller hvordan det skrives) :-)

Back
Topp