Pupper !

Malinnn

Mai lykke ! <3
Mailykke <3
Er i uke 13 men jeg har allerede gått opp en hel bh str, men ned i vekt på grunn av kvalme og oppkast. De er tillegg blitt utrolig tunge. Jeg er førstegangs gravid og vil ikke si jeg har startet noen melkeproduksjon helt enda. Livredd for å ende opp med vannmeloner ! :( noen andre som opplever det her ?

Sent from my iPad using BV Forum

Er i uke 13 men jeg har allerede gått opp en hel bh str, men ned i vekt på grunn av kvalme og oppkast. De er tillegg blitt utrolig tunge. Jeg er førstegangs gravid og vil ikke si jeg har startet noen melkeproduksjon helt enda. Livredd for å ende opp med vannmeloner ! :( noen andre som opplever det her ?

Hehe det er helt vanlig, å enda kan du kansje regne med å gå opp en størrelse ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har gått opp str selv og det er ikke greit! De er blytunge

Ser den, det er jo kjedelig. Har ganske store fra før av så ønsker ikke akkuratt noe særlig mer enn det jeg allerede har :( Å det klør jo sånn når de vokser å !

Jeg fikk ømme og større pupper ganske tidlig faktisk. Begynner å bli vant til det nå, tror jeg. Hadde ikke så store pupper før, en "helt ok håndfull" og kunne tenkt meg større, men nå som de er blitt det og faktisk bouncer når jeg går så blir jeg faktisk flau :p hahah håper det går over så snart det blir mer vanlig for meg :) men er redd de bare blir større og.. Førstegangs jeg og forresten, og er 16 uker idag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist jeg gikk gravid gikk jeg fra en liten D til å kjøpe bh i f og h. Husker jeg var skikkelig flau!
Gruer meg litt til å flytte inn i de store bh'ene igjen. Foreløbig klarer jeg meg med bh'ene fra slutten av ammetiden.

Sist graviditet endte jeg opp i Str.75J! Har 70E til vanlig og er ganske tynn.. Så helt rart ut.. Har vokst ganske masse allerede og ender vel opp med Pamelapupper denne gangen også:0

Jeg fikk ømme og større pupper ganske tidlig faktisk. Begynner å bli vant til det nå, tror jeg. Hadde ikke så store pupper før, en "helt ok håndfull" og kunne tenkt meg større, men nå som de er blitt det og faktisk bouncer når jeg går så blir jeg faktisk flau :p hahah håper det går over så snart det blir mer vanlig for meg :) men er redd de bare blir større og.. Førstegangs jeg og forresten, og er 16 uker idag :)

Ømme har de vært siden før jeg fant ut at jeg var gravid (uke 8) . Så vil ikke ha så mye klemmer om dagen :p
Jeg blir virkelig ikke vane med at de blir større, nå er de nesten mer i veien. Men kjæresten er mer enn fornøyd å mener det er helt ok at de kan vokse enda mer. Så da håper jeg han står for bh kjøpingen nå som ingen passer lengre :) Holdt du til i Østfold ? :)

Ømme har de vært siden før jeg fant ut at jeg var gravid (uke 8) . Så vil ikke ha så mye klemmer om dagen :p
Jeg blir virkelig ikke vane med at de blir større, nå er de nesten mer i veien. Men kjæresten er mer enn fornøyd å mener det er helt ok at de kan vokse enda mer. Så da håper jeg han står for bh kjøpingen nå som ingen passer lengre :) Holdt du til i Østfold ? :)

Haha! Sambo er ikke akkurat lei seg han heller så kjenner igjen den :p helt enig! Om de er så fornøyde kan jo de få kjøpe bh!!

Ja, det gjør vi ^^

Haha! Sambo er ikke akkurat lei seg han heller så kjenner igjen den :p helt enig! Om de er så fornøyde kan jo de få kjøpe bh!!

Ja, det gjør vi ^^

Ja, synes virkelig det. Så får vi se hvor glad de er for det etterpå :p Er jo ikke billig i lengden.

Så moro, det gjør vi å :) Halden da vel å merke :)

Langt ifra! Er litt luksusdyr blitt akk der også så foretrekker bh fra Change. Har så vanvittig god kvalitet og service der at fy søren ^^ koster jo fra 200 kr og oppover per bh der da..

Nettopp flyttet til Østfold så er litt usikker på hvor det ligger i forhold til oss i Rakkestad :)

Langt ifra! Er litt luksusdyr blitt akk der også så foretrekker bh fra Change. Har så vanvittig god kvalitet og service der at fy søren ^^ koster jo fra 200 kr og oppover per bh der da..

Nettopp flyttet til Østfold så er litt usikker på hvor det ligger i forhold til oss i Rakkestad :)

Du er ikke alene der :) får se om jeg finner en change i nær området, har en del fra VS. Blir jo billigere det isteden for å få dem fra statene. :p

Ååå, bodd mange år der oppe. Mamman min bor der enda og driver barnehage faktisk :) Halden er 35 minutter unna. Nærmere Nordby og Svinesund :)

Her er de også blitt mye større og tynge, but we love it :D :p

Fra en litt spiss og liten A-cup, til ganske tidlig fyldig A-cup, så til en fyldig og rund B-cup så er jeg og samboer fornøyd. Men de ser ikke ut til å stoppe der. B-cup er snart for lite, og C-cup kan bli litt tungt for en allerede vond rygg...

Åååh jeg vil ha større pupper :P Jeg har ganske små fra før og de har kanskje blitt en halv strl større :P

Mine har også vokst noe gruslig, håper de har stoppet litt opp nå for på den ene puppen har jeg allerede fått antydning til "SKREKK"merker:( det synes jeg er litt i det tydeligste laget. Og nipplene mine føler jeg detter av når det er kaldt, fryktelig vondt:(

Å ja da store tunge og vonde, gubben elsker å se på de men han får knapt røre, fysj så vondt !!!

Back
Topp