Pupper...

Grisaiboka

Glad i forumet
Synes det er så mye snakk på forskjellige steder, så jeg spør her også..

Er det slik at dere alle har fått større pupper etter dere ble gravide eller er det fler som er som meg, ingen forandring? :P

Her har de definitivt blitt en god del større, hvor mye vet jeg ikke. Men de trenger ikke vokse mer nå. De var for store fra før av..

Jeg har også relativt store fra før, D cup men er litt skuffa pver at de ikke har blitt større jeg..

Definitivt mye større- Sambo elsker de, jeg hater de. Upraktiske og tunge,

Kjøpte meg 85E uten innlegg idag :p brukte 80B før svangerskapet

De har vokst litt... men ikke kjempe mye.. har gått fra e-cup til en stor f..

Jepp, desverre. Hadde håpet på de skulle forbli litt like jeg, siden de er ganske stor fra før. Hadde E før og har ikke turt å gå på butikken og sjekke ny størrelse enda. Men de gamle bhene er jo altfor liten allerede så jeg må nok bite i det sure eplet snart...

Har E cup og brystvorter kommer på utsida nå, så må kjøpe noe større.
Går mest i treningsbh da :)
Deilig med ømme pupper.

Herre!!
E cup, det er ganske så stort! Jeg hadde håpet på å kanskje gå opp en størrelse, men da er jeg jo plutselig E selv. Ooh.

Ifølge meg har ikke mine vokst noe særlig heller, men kjæresten er litt uenig..Jeg merker jo at Bhene er for små, men tror det er nok for meg å gå opp en cup-størrelse :)

Har vel gått opp en størrelse, så de fleste BH ene er små. Men har noen fra forrige svangerskap også har jeg kjøpt en ny

Har gått fra G til I

Er like normalt at de ikke vokser i det hele tatt eller lite i begynnelsen, som at de vokser mye ;)

Jeg er ikke spesielt velutstyrt fra før av, verre ble det da ammingen var ferdig sist... Flyttet en etasje ned kan man si :scratch
Men hadde de ikke vært så himla ømme hadde jeg vært storfornøyd nå, har jo antyding til kløft jo :hello2. Gått fra liten B til C! Så får leve på det til det er over igjen...

Back
Topp