Pupper

Undervannsbåten

Forelsket i forumet
Noe spesielt spørsmål dette, men hvordan står det til med puppene deres?
Mine er så ømme og store at de føles nesten litt sånn som etter fødselen når de fylles med melk. Syns det er helt rart at de føles så fulle allerede... Flere som har det sånn? Savner de myke puppene mine, jeg. Hehe.

Hadde forferdelig ømme og "fulle" pupper fra dagen jeg forventet mens til caikke 8... Da var de sålønne at jeg ynket meg bare jeg skulle ta av eller på BH'em ogskrekk en gang jeg glemte meg og rullet over på magen når jeg sov! Nå er det heldigvis mye bedre, men gruer meg til ammingen hvis dette her er en forsmak på hvordan sprengte bryster føles.. Men men har ingen andre plager enda så er jo egentlig ganske fornøyd :)

hehe ja, venter bare at melka skal sprute ut her snart :P strekkmerkene fra forrige gang er helt fyllt ut, og det er bare heelt fantastisk godt å ta av bh-en til kvelds :D føler meg som en silikonberte :P

De er blitt så kule! Elsker de! Kunne ønske det var sommer så jeg kunne sprade rundt på stranda i bikini og de store puppene mine mohahah;p
Som dere sikkert skjønner så har ikke jeg så store pupper til vanlig, hehe:p Syns de er sååå fine nå, kunne ønske de var sånn for alltid!:P
De er vonde da, men man skal lide for skjønnheten., hahah

Jeg har problemer med å bruke bh, det brenner og gnager på nipplene...

Hehe må le av kommentarene deres damer :-) for en kjekk gjeng :)

haha, mine er egentlig små de også, så mannen syns de er kjempefine, jeg synes de bare er upraktiske :P morsomt med en body makeover for en periode ihvertfall :P

Har hatt suuuperømme pupper i mange uker, men nå har det gått over i bare brystvortene, kan ikke komme borti dem uten at jeg vræler :p har også fått greit større pupper ja :p

Haha, enig med flere her. Jeg elsker mine nye pupper, og det gjør samboeren også ;) Har ikke fått mage enda, men puppene er på plass.

Puppene mine er store og tunge :-). Kan ikke huske at de var sånn sist. Men med første var det helt ekstremt. Brukte mange pakker med en gangs amme innlegg før det i det hele tatt var snakk om fødsel. Håper det blir sånn denne gangen også for da har jeg kanskje melk etter fødselen.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Iflg kjæresten så har han aldri sett sååå store brystvorter...Nesten så d blir litt kleint jo...
Å di blir jo ikke akk mindre di neste mnd heller....må nu flire litt.
Di er blitt enorme i mine øyne også....å så harde og såre..kommer faktisk litt væske ut av mine.
Kan ikke huske at d kom så tildlig sist....? ( så nu røres di minst murlig...i frykt for at d blir mer)

Back
Topp