pupper

2008/2013/2014

Glad i forumet
Puppene mine er super vonde. Helt jævlig. Noen andre?? Noen som har noen tips til noe jeg kan gjøre for at de ikke skal være så sykt vonde??

trukke man får gjort no med det gitt..

Jeg har kjøpt blondebh på cubus, er den mest behagelige "vanlige" bh'en jeg har brukt! Fine er de også;) veldig god støtte, og siden det er blonder på "båndet" rundt så gnager den heller ikke inn i flesket på siden:p må dit idag og kjøpe en str større allerede:p

MIne tiltak er å bruke en større BH, som jeg også sover i fordi jeg våkner når jeg snur meg eller kommer borti :) Når jeg skal vaske meg så hopper jeg i badekaret istedenfor å dusje da det er vanvittig vondt når stålene i dusjen treffer nipplene..

Hvor finner jeg det? Har ganske stor str...
Sportsbh får jeg vondt i nakken/skuldrene av :(

BV-app! :)
Jeg bruker craft sine sports Bher som vi fikk 10 av i militæret når jeg var der, har blitt en favoritt, men begynner å bli for stramme nå, tyter litt, men liker de stramme for da er de ikke like mye i veien:) den må tas over hode da den går i kryss bak:) begynner å bli kvalm av at de strammer nå, så må finne meg en sloggy eller noe, myk en som ikke strammer, pleier å gå uten hjemme:)

Jeg bruker craft sine sports Bher som vi fikk 10 av i militæret når jeg var der, har blitt en favoritt, men begynner å bli for stramme nå, tyter litt, men liker de stramme for da er de ikke like mye i veien:) den må tas over hode da den går i kryss bak:) begynner å bli kvalm av at de strammer nå, så må finne meg en sloggy eller noe, myk en som ikke strammer, pleier å gå uten hjemme:)
Jeg klarer ikke sportsbh med bryterrygg, de gir meg så sinnsykt vondt i nakken :(

Skulle gjerne hatt større bh, men sliter med å få tak i stor nok :(

BV-app! :)

Back
Topp