2008/2013/2014
Glad i forumet
Puppene mine er super vonde. Helt jævlig. Noen andre?? Noen som har noen tips til noe jeg kan gjøre for at de ikke skal være så sykt vonde??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor finner jeg det? Har ganske stor str...Kjøp større romsligere Bher med god støtte, sportS Bher
Jeg bruker craft sine sports Bher som vi fikk 10 av i militæret når jeg var der, har blitt en favoritt, men begynner å bli for stramme nå, tyter litt, men liker de stramme for da er de ikke like mye i veien den må tas over hode da den går i kryss bak begynner å bli kvalm av at de strammer nå, så må finne meg en sloggy eller noe, myk en som ikke strammer, pleier å gå uten hjemmeHvor finner jeg det? Har ganske stor str...
Sportsbh får jeg vondt i nakken/skuldrene av
BV-app!
Jeg klarer ikke sportsbh med bryterrygg, de gir meg så sinnsykt vondt i nakkenJeg bruker craft sine sports Bher som vi fikk 10 av i militæret når jeg var der, har blitt en favoritt, men begynner å bli for stramme nå, tyter litt, men liker de stramme for da er de ikke like mye i veien den må tas over hode da den går i kryss bak begynner å bli kvalm av at de strammer nå, så må finne meg en sloggy eller noe, myk en som ikke strammer, pleier å gå uten hjemme
Mine gjør også veldig vondt.. Også klør de!?
D klør fordi huden strekker seg Husker jeg klødde enormt med første