pupper?

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
Har jo fått de jura da.. :) 
flere? 

tok en stund før de kom denne gangen, siden det ikke er lenge siden sist jeg var gravid..

Jeg venter og venter!
Det var eneste ulempen med å slanke meg 8 kilo, puppene mine forsvant jo!
Så jeg håper de blir litt større nå

Å jada de er vist på plass... Nå har jeg ganske store fra før, men de er merkbart og veldig synlig større. Kollega av meg var grei nok å kommenterte det forrige dagen...

Har ikke veldig store fra før av, men nå er de noe større ja! :P

Mine er ikke så stor i utgangspunktet de heller, men tyter bra ut av BH'en om dagen ja
Er vel det eneste tegnet jeg har fått så langt på at jeg er gravid gitt...

Merker det svært godt ja.. Må på BH shopping.. :P

Eeeehhhh... JA! De er sprengte! Dritvonde å ta på, kjennes ut som en stor muskelknute i hver pupp. Har mest push-up BHer fra før og må ta ut alle innlegg for å få plass... Typen liker de veldig godt da 

mine har akkurat blitt tomme for melk, så de virker litt mindre.

Bruker DD ifra før, og ja de blir bare større og større.Skikkelig harde og ømme nå om dagen.. AUA

hehe, mine også har vokst noe enormt de siste ukene... håper de snart stanser....

Ikke en anelse større engang! Hehe :)
Men det skjedde ikke noe sist heller, ikke før etter fødselen og melka kom.

Ja her har de vokst veldig, har ikke så store fra før så passe på å nyte det, haha :-)

Nei absolutt ikke. Her må det nok ventes til etter fødsel. Greit nok det. Blir tungt nok likevel;-)

Varierer det hvor ømme de er? Mine har vært veldig ømme noen dager, men er litt mindre ømme i dag. Og det gjør jo meg bekymret såklart. Så bankende hjerte på UL mandag...

Ømheten varierer veldig hos meg. Var veldig øm i starten. Nå har det vært noen uker uten at jeg har merket noe, men i dag når jeg gikk ned en trapp kjente jeg at jeg var øm igjen. Gratulerer med bankende hjerte!!

VenterNummer2<3> skrev:
Har ikke veldig store fra før av, men nå er de noe større ja! :P

Samme her ;-)

Litt større kansje, men mest faste. Har ganske store fra før av. Fargen på partiet rundt brystvorta er blitt mørkere også. Merker ikke så mye til ømheten nå, mest på kveldstid når jeg tar av meg bh'n. Ikke godt å la de henge fritt da nei 

De har blitt mye fyldigere, og begynne å tyte ut av bhen må nok kjøpe ny ganske snart ja :)

Back
Topp