Pupper ;)

Jorlin86

Betatt av forumet
Vet at det er barna sin matstasjon det er snakk om, men! For første gang i mitt liv har jeg bryst som jeg alltid har ønsket meg :) Slo jo fra meg disse drømmene da jeg runda 20 og jeg ikke akk så ut som en glamourmodell i bikini.. Kjenner at jeg synes det er litt synd at min kjære ikke er en "puppemann" nå, men er vel greit da jeg i fremtiden vil miste mine nye pupper :p  

Jeg har også fått flotte pupper! Gikk fra at kællen sa: Jo du har fine pupper du da. Men nå sier han : WOW så store brød du har! 
Men han vil ikke ta på dem så mye. Han ser på det som matstasjonen. hehe. Det som er så synd er at noen kommer til og spise dem opp.

Kjenner til denne ja.. Gikk opp fra 75a til 85 c sist gang.. :P 

Å gubben tafset jo hele tiden haha 
Meen han vet at jeg ønsker å fikse de etter jeg har fått de barna jeg skal ha og desverre for min del har han hintet frempå at det blir bra når det er gjort. Så vet ikke lenger om jeg vil :P 

Har blitt ein god del større ja, men kan ikkje heilt sei eg er så nøgd. Har alltid tenkt at eg har små, men no er eg eigentleg godt nøgd med dei som dei var - kjem aldri til å håpa på større igjen!

Her har jeg gått opp fra 75C til 80D og jeg haaater det! Var fornøyd før, bare jeg hadde en god push-up bh, men nå er de bare i veien synes jeg. Og enda kan de vokse mer..... jaja! :-p

Har også gått opp i størrelse og liker det ikke. Har store nok fra før av.

Har 80D fra før og de blir egentlig ikke noe særlig større i graviditeten eller under amming :)

Selvfølgelig litt mer velfylt akkurat i det melka setter inn for fullt, men lurte egentlig på hvor melka var sist. Hadde ikke så sprengte pupper, men masse melk til jenta vår :)

Back
Topp