Pupper!!!!

Picea

Elsker forumet
Nå begynner jeg å merke de der forandringene på areolaene jeg ble forespeilet i 1. trimester tydelig! Jeg er jo førstegangs og det er litt mye å venne seg til syns jeg! Lå på ryggen i senga her om dagen, da jeg så kroppen min i profil i speilet og la merke til at areolaene for første gang stakk opp over puppen. Så helt weird ut, for jeg er jo vant til at alt går i ett(med unntakk av knoppen da[8D])

Nå siste dagene har de også begynt å bli betydelig mørkere(jeg er blond) og jeg har t.o.m. fått ett par mørke pigmentflekker på dem!

Oppå dette da, så kan det gå noen dager mellom, men så må jeg liksom "rense" knoppen for "hvit guffe" som samler seg i sprekkene?

Jeg begynner virkelig å føle overgangen fra kvige til ku her!!! En tidvis hjelpesløs tilstand uten hverken angreknapp eller revers![8|]
Men det går seg vel til... når den søte snille, stille, sovende, snille nussesnuppa er ute (wishful thinking)

Her i huset merkes også forrandring på puppene... Har aldri hatt noe særlig med brystvorter [8D] hehe.. ved stimuli har de kommet litt fram, men nå er de konstant der!! Ganske smertefullt til tider gitt [8D] hehe.. Huden på puppene har også blitt ganske strekt, slik at blodårene har kommet veldig tydelig fram.. [:'(] Synes ikke det ser så fint ut akkurat...

Føler også og de er blitt tyngre, så nå er jeg livredd for at tyngdekraften skal gjøre sitt og at jeg kommer til å ende opp med hengepupper [8D] men med tanke på at jeg har planer om å fullamme, så kommer vel det til å skje uansett [8D] hehe..

Det hvite guggen du skriver om har jeg også!! Kan skrape av et hvitt belegg når jeg dusjer.. Er dette melk??

Uff ja... aner ikke om det er melk eller om det bare er hormoner etc.. mest sannsynlig siste, men det veit sikkert de andre her inne[;)]

Jeg er størrelse 80D i utgangspunktet, nå skriker de stakkars jura etter mer plass, og alle damene i slekta er "velsigna" med megapupper.. men skrekken er jo at jo tyngre de er.... jo lettere synker de mot bakken[:'(] Også blodårer her........... føle meg megalekker!! ...not[>:]

Hei hei[:)]

Jeg er andregangsfødende og har og hadde den hvite gugga dere snakker om[:D]
Jeg mener jordmor sa det var råmelk som kommer... Det er hvertfall ikke noe farlig og har definitivt ingenting med hygiene å gjøre!!!![:-]
Og snakker om str så gikk jeg fra str ca 80D før forrige, og etter så gikk jeg opp til 80DD, nå måtte jeg nok finne meg bh i str 80E og lurer på hvor i all verden dette skal ende[8D] Har forresten og lest en plass at det ikke er amminga som gjør at du får hengepupper, men graviditeten...[&:] Jeg bare gleder meg til amminga jeg når jeg ser ut som dolly parton når jeg har melkespreng og har faste og fine pupper [8D][8D]

Her er jeg på 85F. Gruer meg til rett før fødsel, og rett etter ødsel, når de kommer til å være stappfulle.
Noen med større cup?

Picea: du skriver så fantastisk bra. Er nesten litt trist, for du skriver så morsomt selv om det kanskje ikke er noe å le av, så sitter jeg og ler her likevel... [8D][8D]

Km21: jeg er nok ikke den som har størst pupper her på forumet, men jeg bruker størrelse 80H. Puppene har ikke endret størrelse siden jeg ble gravid - men håper de forblir i denne størrelsen [&:][:@]

Digresjon:

"fra kvige til ku" endelig et "synonym" jeg føler beskriver meg, hjelpes jeg lo når jeg leste det! 

Picea, kan jeg få adoptere dette inn i min dagligtale, har lenge prøvd å forklare samboer'n hvordan jeg føler meg, tror dette kan hjelpe [:)] hehehe! HERLIG!

Har miniminipupper fra før..... og minipupper fremdeles, men ingen av Bhene passer lenger...
Men det er når melkeproduksjon virkelig aktiviseres det EKSPLODERER, dag to etter fødsel...... kjenner jeg nesten gruer meg mer til det enn fødselen[&o]
Følelsen av to enorme ballonger som sprenger og drypper hver gang man ser på ungen, hører den gråte, eller får en minste berøring mot puppene... og skifte ammeinnlegg hver halvtime, bytte bh to ganger om dagen og våkne til størknet melk på lakenet hver morgen er ikke noe av det jeg gleder meg mest til nei.....

Det er iallefall full karantene for mannebeinet i det området der en god stund etterpå!!!!!

Her vokste puppene så fort testen min var positiv, og jeg har også mørke areoaler og de struttende vortene på toppen av det hele, de er stive nesten hele tiden, så det kan også vises under ytterjakka mi(!!!!) når jeg ikke har nipplecover under, haha. Igår lå jeg i badekaret å da kunne jeg presse ut blank væske av dem og noen hvite dråper kom også, spennende [:D][:D]

Jeg GLEDER meg over at puppene endelig har begynt å vokse, har venta på dette i 10 år!!![:D] (for å si det sånn så har jeg brukt å jogge uten BH, for å slippe å svette den ut.. og det har ALDRI vært noe problem med at de disser akkurat..;) De har jo ikke akkurat blitt STORE, men bare millimeter gleder en kylling som meg[;)] Her ligger også blodårene utenpå som et rutenett, ser litt gøyalt ut syns jeg[:D]
Men til dere som klemmer ut litt melk: jeg er ingen ekspert på menneskemelk, men jeg driver med kuer - og på de skal man ihvertfall IKKE klemme ut noe før kalven er født, for det er den første melka som er den viktigste! Jeg vet ikke om det gjelder for mennesker også, men jeg regner nesten med det er likt[;)]

ORIGINAL: km21

Her er jeg på 85F. Gruer meg til rett før fødsel, og rett etter ødsel, når de kommer til å være stappfulle.
Noen med større cup?

Jeg bruker G [&:] Håpløst å finne bh nå, tør ikke tenke på hvordan det blir etter fødsel...

ååå,tenk at du har fått råmelk Fantastiske puppene våre (om ikke så fine kanskje nå[X(]) så produserer de de "edle dråpene" fulle av antistoffer
Gled deg til første dagene med full melkeproduksjon[:D] Jeg våkna siste dagen på barsel å bare da jeg så dem

Her har jeg ikke vokst ut av BHene jeg kjøpte da jeg var gravid sist, gikk da fra 80E - 85E, i ammeBH måtte jeg ha 85H. Fikk helt skjeve pupper her, hadde masse melk i venstre pupp, men nokså lite i høyre, så rimelig sært ut [8D] og herlighet hvor diger den venstre var når det var noen timer siden siste amming [8D] Den eneste fordelen med å ha lite melk var at det ikke sprutet til alle kanter bare jeg så knerten, brukte ikke ammeinnlegg til annet enn isolasjon [8D]

Men fantastisk at vi kan forandres sånn [:)]

OI, her var det mange pupper ute og gikk!![8D]

Altså........ dere skremmer meg litt. Har jeg virkelig råmelk??(tullruska -føltes veldig rart med stor tjåhei for den[8D]) Er det verre med babypupper enn med fødsel??? Er jeg dømt til å sy mine egne bh'r av gamle gardiner og filleryer leeenge etter fødselen?[8|]

Puppeguri!!

Ulempene med så store pupper er jo at de ikke har str. på H&M, Kappahl eller Lindex. Måtte til en spesialbutikk og der koster jo en B-H over 600 kr....

Jeg har merket at det er noe produksjon på gang i puppene, for hunden min er veldig interessert i de.... Han har god luktesans...

ORIGINAL: Picea

Altså........ dere skremmer meg litt. Har jeg virkelig råmelk??(tullruska -føltes veldig rart med stor tjåhei for den[8D]) Er det verre med babypupper enn med fødsel??? Er jeg dømt til å sy mine egne bh'r av gamle gardiner og filleryer leeenge etter fødselen?[8|]

Puppeguri!!

ORIGINAL: *Annie86*

ORIGINAL: Picea

Puppeguri!!

(var ikke værre med babypupper enn fødselen her altså og jeg synes begge deler var overkommelig [;)])

Back
Topp