Picea
Elsker forumet
Nå begynner jeg å merke de der forandringene på areolaene jeg ble forespeilet i 1. trimester tydelig! Jeg er jo førstegangs og det er litt mye å venne seg til syns jeg! Lå på ryggen i senga her om dagen, da jeg så kroppen min i profil i speilet og la merke til at areolaene for første gang stakk opp over puppen. Så helt weird ut, for jeg er jo vant til at alt går i ett(med unntakk av knoppen da[8D])
Nå siste dagene har de også begynt å bli betydelig mørkere(jeg er blond) og jeg har t.o.m. fått ett par mørke pigmentflekker på dem!
Oppå dette da, så kan det gå noen dager mellom, men så må jeg liksom "rense" knoppen for "hvit guffe" som samler seg i sprekkene?
Jeg begynner virkelig å føle overgangen fra kvige til ku her!!!
En tidvis hjelpesløs tilstand uten hverken angreknapp eller revers![8|]
Men det går seg vel til... når den søte snille, stille, sovende, snille nussesnuppa er ute (wishful thinking)
Nå siste dagene har de også begynt å bli betydelig mørkere(jeg er blond) og jeg har t.o.m. fått ett par mørke pigmentflekker på dem!
Oppå dette da, så kan det gå noen dager mellom, men så må jeg liksom "rense" knoppen for "hvit guffe" som samler seg i sprekkene?
Jeg begynner virkelig å føle overgangen fra kvige til ku her!!!
En tidvis hjelpesløs tilstand uten hverken angreknapp eller revers![8|]Men det går seg vel til... når den søte snille, stille, sovende, snille nussesnuppa er ute (wishful thinking)

Fantastiske puppene våre (om ikke så fine kanskje nå[X(]) så produserer de de "edle dråpene" fulle av antistoffer
da jeg så dem