pupper

turteldue

Forumet er livet
VIP
er de strengt forbudt hos gubbene deres nå eller er det "fritt vilt"

Er vel fritt vilt. Har brukt puppene som vieleder om jeg har vært gravid eller ikke, og da har han vært testeren (før vi har kjøpt gravitest). Men nå må han være jææævli forsiktig! Vonde asså!

De er vonde som FY!!! Gjør seriøst vondt å gå med bh også, og når jeg legger meg på magen om natten...?!?!?! AU!!!!!

hehhe gubben min er skikkelig puppegutt..
og nå må han finne nye steder å knipe på... :P

mine pupper er så ømme, og varme at jeg skulle nesten trodd at de skulle eksplodere her og nå...

ORIGINAL: Maanestråle

De er vonde som FY!!! Gjør seriøst vondt å gå med bh også, og når jeg legger meg på magen om natten...?!?!?! AU!!!!!

Akkuratt slik jeg har det oxo..

Her er det lov å titte, stryke, og holde, men IKKE klipe, dulte, massere, gni eller annet "voldelig".
Har bytta ut BH'ene med bikinitopper, for de er ikke så stramme[:)] De har også vokst litt, så enkelte BH'er er faktisk for små, og det er jo ekstremt ubehagelig i seg selv.

Ja dem er så urtolig vonde spesielt om natta og når jeg står opp.. tar jeg av meg bhen så bare velter dem ut [:D] sambo er puppe gutt og puppene er nå noen nr større en vanelig, men han må være forsiktig om han skal få lov til og ta på [8D]

Jeg også vil ha vondt i puppene[8D][:D][:D] Ja, jeg var skikkelig øm de to andre svangerskapene, men nå er de jo ikke det i det hele tatt. Eller det vil si hvis jeg trykker litt hardt på de så kjenner jeg antydning til at de er ømme[8D] Så gi litt over til meg[:D] Tar i mot jeg[:D]

Jeg har vondt oppå puppene og sambo må trå varsomt. Blir fort sinna om dagen jeg nemlig[:D] Mest grunnet stress med kommende muntlig eksamen.... gubben har kommentert at jeg som aldri er sint klikker i vinkel for den minste lille ting[&:] I natt var det aircondition på soverommet som jeg syntes dura og bråkte noe helt sykt..... vurderte legge meg i stua eller kaste både gubben og airconditionen ut av vinduet...[:@]

Puppene mine er såååå AU AU!!! Ikke tale om han får ta på de nå!! [:-][:D]

Han har lov, han syns det er morro å se at de har blitt så store, men han må være svært forsiktig for de er veldig vonde.

Back
Topp