Pupper som lekker =P

MyFairytale <3

Glad i forumet
Jeg har de siste mnd vært "plaget" med at det drypper fra puppene, Ikke mye, bare en dråpe av gangen noen ganger om dagen.. Men de siste ukene har dette stoppet helt opp.. Er det et dårlig tegn? =P

Neida, helt normalt ;) Alle er forskjellige der. Det viktigste er at melken kommer etter du har født :)

Jeg har aldri sett en dråpe før barnet er født, men har hatt masse melk da:)

Jeg har hatt råmelk, men aldri lekket. Da må jeg klemme litt for at det skal komme noe. Som det blir sagt over her, så er det viktiste at melka kommer etter fødselen :)

Åjoda.. her har det kommet en del faktisk.. først var det helt blankt også ble det ganske hvitt før det plutselig stoppet opp for ei lita stund siden.. Er jo litt rart om man skal ha melk før ungen kommer ut og ikke etter, så får tro det kommer tilbake =P

Jeg har hatt rå-melk lenge.. Og innimellom om de blir i "klem" eller bare sånn lell kan de lekke! :)

Det er helt normalt:)
Anbefaler deg ullinnlegg,så ikke du blir kald.

Jeg fikk takk i ullinnlegg med lomme,så kan du legge engangs inni. Har det på barnas hus. Bare et lite tips ;)

Det er ingen fare, melken kommer nok når ungen kommer uansett !:)

Det har nok ingenting og si, pris deg heller lykkelig for at du får en liten lekkepause. Når ungen er ute så står nok spruten til alle kanter. "Vaska" dusjen med morsmelk hver gang jeg dusja. Da sto spruten 4 forskjellige plasser på hver pupp. Husker gubben åpna dusjdøra en gang, da fikk han seg en overaskelse. Haaha!

Det er ingen fare, melken kommer nok når ungen kommer uansett !:)

Det har nok ingenting og si, pris deg heller lykkelig for at du får en liten lekkepause. Når ungen er ute så står nok spruten til alle kanter. "Vaska" dusjen med morsmelk hver gang jeg dusja. Da sto spruten 4 forskjellige plasser på hver pupp. Husker gubben åpna dusjdøra en gang, da fikk han seg en overaskelse. Haaha!

Samme her! Helt sær opplevelse. Her spruta det også i begge puppene når jeg ammea. Så når han spiste fra den ene så sto spruten fra den andre. Takk og lov for ammeinnlegg :eek:

Samme her! Helt sær opplevelse. Her spruta det også i begge puppene når jeg ammea. Så når han spiste fra den ene så sto spruten fra den andre. Takk og lov for ammeinnlegg :eek:

Hah! Ja jeg vet, var ikke mulig og amme med begge puppa i det fri iallefall. :p

Oi oi oi =P Dette blir spennende skjønner jeg =)

Back
Topp