Pupper på magen

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Kjempeirriterende! Har alltid hatt små Pupper og liten mage. Nå har jeg store Pupper og stor mage. Føles veldig spesielt når puppene hviler på magen når jeg bøyer meg fekso_O:D da jeg var liten ønsket jeg meg hengepupper som kunne slenges bak på ryggen. Håper ikke drøm blir til virkelighet!

Har dere noen kroppslige irritasjonsmoment?

Hehe, det skal ikke være lett det med puppene altså..

Jeg har alltid hatt store pupper og liten mage, nå har jeg større pupper og stor mage, så puppa hviler på magen bare jeg sitter oppreist i sofaen uten bhen på, eller når jeg ligger uten bh så siger de ned under arma. Det er vakkert det! :p

Puppa er vell det største irritasjonsmomenter mitt i grunn hele tiden, de er tunge, sliter på ryggen, sliter med å finne bher som støtter godt nok, og så blir de klamme.. Blæ :p

Haha jeg trodde først at jeg hadde fått valker, men så var det puppene mine! :p sånn merkelig følelse når jeg aldri har hatt så store pupper at de ligger på magen! Har alltid hatt helt flat mage også da. Men når jeg begynte å merke det så tenkte jeg: hva er det som skjer her da har jeg begynt å få valker?? Ååå så glad jeg var og så forundret over puppene mine! :D gøy med store pupper :D

Puppene har alltid vært store og hengt litt, irritasjonsmomentet er magehuden som ikke trekker seg sammen etter svangerskap.

Store hengepuppa(75K) så kvile på magen. Må alltid bruka bh + deo under brystene, ellers blir da sopp med ein gong :(
Har og heng nederst på magen etter ekstrem overvekt, der må da og brukast deo for å unngå sopp...

Har alltid hatt c før første jenta kom. Så ble de ganske store og nå er de massive. Synes det er helt forferdelig. Liker ikke at de er så store og tunge.

Store hengepuppa(75K) så kvile på magen. Må alltid bruka bh + deo under brystene, ellers blir da sopp med ein gong :(
Har og heng nederst på magen etter ekstrem overvekt, der må da og brukast deo for å unngå sopp...
Har også store bryster, og må derfor spørre hvordan du tenker det ift ammebh? Har du noen gode tips? 80J her!
Er du førstegangs? Jeg er, og akkurat dette med pupper er problematisk.

Har også store bryster, og må derfor spørre hvordan du tenker det ift ammebh? Har du noen gode tips? 80J her!
Henger meg på spørsmålet til Kikki her! Bruker 75H til vanlig, men merker nå at jeg nok har gått opp en str elle to... Har kjøpt ammebher på Lindex faktisk, for der gikk de i S,M osv :-) Men kunne tenkt meg én "ordentlig" en også :-P

Eg er tredjegangs :)
Kjøpte ammebh på Change i største str(80J gjekk opp ein str rundt for å få bittelitt meir plass i cupen), litt knapp, men veldig god :)

Kjøpte og ammesportsbh på ammebutikken.no, Bravado Embrace amme-bh (Farge: Sort, Størrelse: 75 L/M). Heilt ok, men da blei litt lavtsittande "uniboob" :P Ser sio deiras e midlertidignede pga flytting.

Back
Topp