Pupper og amming og sånnt

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
Dere med barn fra før.. Forandrer brystvortene seg mot slutten av svangerskapet for å "bli klar" for amming? Jeg har ganske flate og små brystvorter, de er ikke innover, men har heller ikke noe særlig sånn "knopp" som stikker ut liksom.. Så kan ikke skjønne at en baby skal få til å spise fra de puppene mine :p Når jeg fryser og brystvortene blir stive blir det en liten knopp, men den forsvinner fort igjen. Vil gjerne få til å amme, noen som har barn fra før og vet om dette kan forandre seg? :)

Mine var sånn før førstemann.
Det ordner seg, for å si det slik;)
Men det smerter litt da;)

Sånn var mine også. Jeg måtte jobbe litt med å "forme" brystet før amming i begynnelsen når baby munnen er bitteliten <3 Be de vise deg på barsel :) Nå etter å ha ammet 4 stk har jeg ikke sånne brystvorter lenger for å si det sånn :P

Dere med barn fra før.. Forandrer brystvortene seg mot slutten av svangerskapet for å "bli klar" for amming? Jeg har ganske flate og små brystvorter, de er ikke innover, men har heller ikke noe særlig sånn "knopp" som stikker ut liksom.. Så kan ikke skjønne at en baby skal få til å spise fra de puppene mine :p Når jeg fryser og brystvortene blir stive blir det en liten knopp, men den forsvinner fort igjen. Vil gjerne få til å amme, noen som har barn fra før og vet om dette kan forandre seg? :)
Jeg er helt lik. Mine endret seg ikke. Fikk ikke brystvorten frem ved amming og pumping. Så brukte skjold:) det var super bra! Ungene tok det med en gang, saug og fikk ut melk:) skjoldet gjør at brystvorten blir presset litt frem, så det er noe å sutte på liksom. MEN advent sine skjold var ikke så gode, mendela (eller noe slikt) var det beste merket. Det er dyrere og vanskeligere å få tak i dessverre.. Etter ammingen er pupper og brystvortene mine akkurat som før:) håper de holder seg etter denne krabaten også;)

Får satse på at kroppen ordner opp da slik at det går fint med amming, har veldig lyst å få det til :)

Jeg stod å så på brystvortene mine i går. Jeg har bitte små pupper og ganske små brystvorter, men nibplene. Dæven de er en histtorie i seg selv altså! SORE! og det bar etter en baby!

Mine forandra seg ikke før guttungen ble født og skulle få pupp. Den første uka var et helvete, men har gått greit etterpå ☺

De forandrer seg veldig! !!!

Back
Topp