Pupper, nei takk??!!

mama27

Andre møte med forumet
Under graviditeten min var samboeren min svært så opptatt av puppene mine, og hadde store planer om å "smake på maten"... Men ska si det har forandret etter fødselen!! Nå vil han helst ikke være i NÆRHETEN av dem engang!! Bare maten til Emma sier han, ikke interessert i d hele tatt!!!!!

Hva med mennene deres?

TURN-ON eller TURN-OFF med ammende pupper???????
 
jeg ville ikke at han skulle røre de i starten og i hvertfall ikkje smake.Var redd det skulle komme melk ut og det hadde vært turn-off ja [:D]
 
Kan jo godt forstå det da. Særlig i begynnelsen når det spruter både hit og dit, hehe og de svært så sexy amme-bh'ene da[:D]
 
Siden jeg ble gravid og puppene mine ble store, så har han nesten ikke rørt de. Han er redd melkespruten skal stå.
Så jeg har ikke tørt og si at det har begynt og komme melk ut av de enda.

Tror han savner B-cupene mine. For en gang vi var i voksen selskap, så satt han og knep på ballongene som var på bordet, de var på størrelse med en B-cup pupp. Det var savn i øynene hans.
Nå er jeg opp i stor E.
 
Er vel veldig vanlig i starten...
Da var også jeg selv imot at pappa'n skulle være borti "maten"!
Men etter å ha kommet inn i amminga,og sex lysten var på topp igjen- så brydde jeg meg ikke mye... Og som regel under akten så lakk det godt!
Noe som skjer automatsik når en er kåt. Heldigvis ble det sett på som opphissende her i huset![:D]
Så ble ve lnoe smaking og slikt da ja...
 
Mannen min er veldig interresert i alt som skjer med kroppen min..[:D] At brystene ble større var kjempekult syntes han, men jeg hadde store fra før.. Klart han kunne nok smake litt når den tid kom. (skeptisk.)[:'(] Men folk er forskjellige!
Jeg har allerede sagt til han at jeg blir lei meg hvis han ikke vil ha seg til etter fødsel fordi da kan jeg føle at han syntes jeg er ekkel.. Det virket som om han forstod.. Snakk om følelser heller.. det er viktigt å være to..

Jeg syntes det er deiligt å bli saumfart og undersøkt hver kveld etter forandringer. og se beundring i blikket..
Fikk akkurat blødninger en uke men har sluttet nå så nå er han jo livredd for at han skal ødelegge noe, men jeg sa at jeg blir lei meg hvis det skal være sånn.. vi prøvde forsiktigt og angsten hans gikk over!! [:)]

Gleder oss..
 
Typen min er helt puppe fiksert til tusen! har har to barn fra før med en annen og sier at så lenge de er brukt til "foring" (som han sier) tenner han ikke på de i det hele tatt!
 
samme her, samboer sier de har mistet all erotisk sans, og de har han ikke tatt på siden jeg var gravid.
men han var jo veldig fasinert på sykehuset når sprengen kom da, og de var store som fjell på den lille kroppen min. så han satt og gliste igjennom det tåretildekkete synet mitt fordi jeg hadde så vondt....[8|]
 
Jeg tror de fleste menn reagerer slik, kjæresten min er livredd for brystene mine som om de inneholdt farlig syre eller noe..[:D] det er noe de kommer over etter hvert det, jeg lekker hele tiden selv om jeg ikke har kommet lengre enn 6 mnd av svangerskapet. men de må vel bare bli vant med det [:D]
 
Begynner å merke at mannen min er litt redd for å ta på dem, men d er fordi han er redd at det skal gjøre vondt.. trykk på magen og alt.. omtenksomt.. Men jeg syntes ikke det hørtes kult ut at mannfolk skal sky melkesprengte bryst som pesten.. egentlig skulle de ha lagt seg ner på sine knær og tilbedt kvinnekroppen og de fantastiske undrene som skjer med dem.. ikke si noe så sårende som at de er turn-off. Det er det verste mannen min kunne ha sagt til meg vertfall..
Ble litt provosert selv om jeg ikke er feminist..
Hmf.. Mannfolk å panteautomater..
 
Back
Topp