Pupper, igjen...

Heidi L

Blir kjent med forumet
Jeg er nå 3+2 uker på vei og puppene eser for hver time som går.
Den høyre har gått opp i tet , men den venstre henger på så godt den kan[:D].
Uansett, jeg bruker til vanlig 85C e.l. og kjenner at noen av dem begynner å bli snaue.
Hvor vil dette ende? Har tenkt å dra og kjøpe nye BH-er, men trenger å vite om puppene fortsetter å gro gjennom hele svangerskapet. Hvilke erfaringer har du med dette?

De vokser nok mer ja, jeg har måtte kjøpe bh tre ganger til nå..

Jeg startet med 75 B og endte opp i 85 D[:D] Vokste mest på slutten, men jevnt over hele svangerskapet

Takk for rask respons.
Jeg klarte ikke helt formulere hva jeg egentlig lurte på i går kveld.
Jeg er vel mest bekymret for at de kommer til å holde dette tempoet gjennom hele svangerskapet.
Det er ikke mye å gjøre med størrelsesendringen. Må bare leve med det , men har vel skjønt at det er tidlig å kjenne så stor forskjell allerede i uke 3+2.

De kan nok vokse endel under svangerskapet ja, men etter fødselen når melkeproduksjonen setter i gang for fullt kan de bli enda større... Jeg følte meg som Pamela Anderson etter forrige fødselen.. Harde pupper, fulle av melk. Blir sikkert slik nå også. Men ikke alle som har det på samme måte da. [:)]

mine har vokst litt etter litt,men ikke voldsomt..det varierer jo sikkert fra kvinne ti kvinne[:)]

Back
Topp