Ingeliten
Betatt av forumet
Sitter her med et lite dilemma som irriterer vette av meg
Jeg klarer ikke berøre puppene mine
=P De er jo ekstra følsom nå men jeg har aldri likt det. Har aldri forstått gleden av "berøring" heller. Sambo får ikke lov å ta på, og det er knapt jeg selv får lov=P Jeg syns det er ubehagelig og faktisk vondt.
Problemet kommer jo ikke før til sommeren da. Jeg har lyst til å amme for jeg har lest om alle fordelene barnet har i av det, men tanken på at prinsen skal suge livskiten ut av de flere ganger for dagen gjør meg nærmest kvalm.
Er det noen som har det på samme måte? Og er det noen som vet om en måte å "herde" brystene på forhånd før babyen kommer?
Teit problem?=P
Jeg klarer ikke berøre puppene mine
=P De er jo ekstra følsom nå men jeg har aldri likt det. Har aldri forstått gleden av "berøring" heller. Sambo får ikke lov å ta på, og det er knapt jeg selv får lov=P Jeg syns det er ubehagelig og faktisk vondt. Problemet kommer jo ikke før til sommeren da. Jeg har lyst til å amme for jeg har lest om alle fordelene barnet har i av det, men tanken på at prinsen skal suge livskiten ut av de flere ganger for dagen gjør meg nærmest kvalm.
Er det noen som har det på samme måte? Og er det noen som vet om en måte å "herde" brystene på forhånd før babyen kommer?
Teit problem?=P