pupper 2

~Lisbeth83~

Forumet er livet
Lurer på en ting...
Når man blir gravid...
Når begynner puppene å vokse?
Å hvor mye vokser de?
Går dere opp mange bh str?
Dette må jo være en av de brae tingene for de som har ganske små fra før...hehe[:D]
Endelig får man litt volum[:D]

Hilsen ei som har rare spørsmål[8|]

Heia[:D] Jeg merka fort at noe var på gang med puppene mine. Jeg har selv ganske små pupper. Dom har vokst en del, har gått opp ca en str både i cup og brystmål. Det gjorde ingenting det. I tillegg har de blitt mye fastere og faktisk flottere[:)] Samboeren min er veldig fornøyd.....[:D]
Ellers er det veldig individuelt hvor mye brystene vokser. Det er ikke alle som opplever at de vokser så mye før helt mot slutten. Men litt forandring vil uansett skje.......

HVOR fort merket dere det med puppene???

Jeg merker noe nå, de er harde/ømme/større...så jeg lurer fælt på om det kan være mitt første graviditets tegn, håper såååååå indelig!

Takk for svar [:D]

ORIGINAL: jomfruen83

Lurer på en ting...
Når man blir gravid...
Når begynner puppene å vokse?
Å hvor mye vokser de?
Går dere opp mange bh str?
Dette må jo være en av de brae tingene for de som har ganske små fra før...hehe[:D]
Endelig får man litt volum[:D]

Hilsen ei som har rare spørsmål[8|]

Mine begynte å vokse ganske tidlig! Jeg var en liten 75b før og nå fyller jeg den. Men har egentlig vokst mest over ryggen slik at bh-ene er blitt ganske mye strammere! [&:] Jeg er overlykkelig for å ha fått mer volum! har lagt bort alle innlegg! [:D] Men har og fått noen strekkmerker på dem, men ikke ellers på kroppen, enda... [8|]

hei[:)]
jeg har merket stor forskjell på puppene mine, det var også det første tegnet jeg fikk, de ble så vonde og de vokste ganske fort, før brukte jeg 75A, og nå bruker jeg 75C, men jeg føler den er trang spesielt rundt.

jeg brukte 80B og nå bruker jeg 90E. Mine ble veldig store med en gang, de gikk fra B til C på en mnd så voskte de saktere. Kjøpte E for litt over en mnd sia og de passer fint enda. Har kjøpt et par ammebher i 95F for de sier de blir veldig store helt på slutten.

Fra normalt til enorme her i gården...Alle kommenterer hvor store de har blitt[8|]

ORIGINAL: Mesaana

jeg brukte 80B og nå bruker jeg 90E. Mine ble veldig store med en gang, de gikk fra B til C på en mnd så voskte de saktere. Kjøpte E for litt over en mnd sia og de passer fint enda. Har kjøpt et par ammebher i 95F for de sier de blir veldig store helt på slutten.

Oj... ups.... eg må sei eg kvir meg.... Du skjønner, eg har ganske store pupper frå før. Har brukt 95DD før eg vart gravid. Bruker det enno, men merker at det begynner å bli litt lite....
Men dersom eg skulle gå opp like mykje som du...., då er eg redd det ikkje fins store nok BH-er!!!! Er jammen glad for at vi vokser ulikt alle sammen! [:)]
Forresten: kor fikk du kjøpt ammebher i størrelse 95F? Eg har berre sett på Lindex og KappAhl, og der stopper dei på 90D trur eg... (kanskje eg ikkje har sett godt nok etter...)

På lindex så må du ikke se i undertøy avd, du må gå på mamma avd, der finner du giga BHer eller du kan gå på en undertøys butikk, men der er de veldig dyre da.

Hm, var på mamma-avdelingen... Men skal sjå skikkelig etter neste gang! Takk! Kan jo være dei var utsolgt også! Haster jo ikkje sånn med ein gang, har jo enno litt tid på meg! Får spørre dei som jobber der også! [:)]

Jeg kjøpte ammebh da, men det gjør ikke noe. Bare de holder puppene på plass, får kankjse bruk for dem oxo[:)]

Ja det stemmer jo! Kan like godt kjøpe dei no! Takk for tipset! [:)]

Back
Topp