Pupper å sånt..

Snykvit

Elsker forumet
Beklager, dette kan bli litt i det drøyeste laget for sarte sjeler...

I dag så jeg en så deilig liten baby på butikken. Kjente at det strammet seg i puppene og at jeg ble våt og varm på brystene. Forta meg hjem. Da jeg kom hjem hadde hele bh-en og jumperen min blitt våt av sånn "start-melk". Hadde ammeinnlegg på, men det hadde fordet om runnet ned til bukselinningen. Er det vanlig at det kommer så mye? Noen flere som har det sånn?

Ikke opplevd akkurat dette selv, men jeg synes det hørtes naturlig ut egentlig. Utdrivningskraften kan være veldig sterk hos noen, og den kan bli trigget av gledeshormoner. Jeg vil tippe det bare er positivt og at du forhåpentligvis får i gang ammingen raskt :)
Men selvfølgelig upraktisk når det skjer sånn i offentligheten, hehe.

I dag så jeg en så deilig liten baby på butikken. Kjente at det strammet seg i puppene og at jeg ble våt og varm på brystene. Forta meg hjem. Da jeg kom hjem hadde hele bh-en og jumperen min blitt våt av sånn "start-melk". Hadde ammeinnlegg på, men det hadde fordet om runnet ned til bukselinningen. Er det vanlig at det kommer så mye? Noen flere som har det sånn?
Veldig vanlig, du kan faktisk samle opp melka og fryse ned - ta med på barsel så får baby masse verdifull råmelk :happy: Kjenner utdrivningsrefleksen innimellom jeg også men det renner ikke melk da :woot:

Har ikke rent noe her enda, men jeg har kjent igjen det jeg husker som utdrivingsreflen et par-tre ganger. Har blitt litt stressa da :rolleyes: Men som sagt, har ikke kommet noe melk enda. Tror kanskje det kom en dråpe eller noe for en ukes tid siden, men ikke rent masse. Tenker det høres veldig lovende ut for ammingen da :happy:

Jeg har hatt råmelk siden uke 17. Sliter med at det lekker mye om nettene. Ikke så mye som du snakker om, men det lager store sirkler i lakenet. Kan også få flekker i BH-en, men er ikke så ille på dagtid at jeg må bruke innlegg for at det ikke skal renne. Låne mannen sin t-skjorte og droppet BH-en en gang, og da kom det melkeflekker foran begge niplene. Han lo godt. Haha

Hehe ja! Holder meg unna andres babyer for øyeblikket! Her renner det mye og skal lite til så har kjøpt sånn «oppsamlerposer». Særlig når jeg legger storesøster og ho skal kose renner det mye.

Fikk utdelt små pupper av naturen, men sinnsykt effektive til det de er designet for haha!

Fantastisk hvordan kroppen fungerer. Hadde nesten blitt litt stolt om det var meg

Ikke før fødsel men når jeg fikk min første var jeg i dusjen på føden og jeg hørte en eller annen baby gråte og da spruta det bokstavelig utav meg :hilarious:

Back
Topp