Puppeproblem:(

tjukkedamen

Flørter med forumet
Har fått en irriterende kløe på brystvortene å d mørke området[>:] Er d normalt?? E d bare meg eller noen flere som kjenner til d samme? har også fått noen slags klomper tett inntil brystvorten. ligner på vorter men er ikke så store, sikkert de som lager kløe muligens.. har noen samme som meg eller e dette unormalt? e gravid i 10 uke i morra :-) begynner å merke på magen at d stadi klør på magen å sidene. Hadde skikkeli stikking i hele går så begynner vel å få mage no regne eg me:) gleder meg veldig d eg får mage [:D]

har aldri hørt om sopp på brystvortene men d går sikkert an å få d. jeg har også små "klumper" på brystene, å det er jeg ganske sikker på at ikke er sopp. det er normalt å ha hudkløe når man er gravid. jeg har fått det på leggene, fryktelig plagsomt, har fått veldig tørr hud på leggene etter at jeg blr gravid. hudkløen oppstår pga at huden strekkes, og evt andre hudforandringer, er helt normalt.[:D]

Hehe, jeg kjenner meg veldig igjen i det ja! Irriterende siden man ikke kan gå å klø seg på puppene hele tiden! Våkner også på natta av at jeg klør på pupper, siden av puppene, mage, rygg og overarmer. Så har jeg fått en sånn "klump" som du nevner, men den kjenner jeg igjen fra forrige gang jeg var gravid. Forsvant etter jeg var ferdig og amme og puppene gikk tilbake til normal størrelse. Sikkert helt normalt ja!

Hehehe okei[:D] *puste letta ut* Ja plages også om kløing på natten så da har vi d omtrent likens. å typisk når man e på butikker eller på plasser dær d slettes ikke passer å begynne å klø seg på pupper å mage osv DA e d værst me kløing!![:'(] Smørte inn purelan på puppene idag, d lindret veldig så d går heldivis bra no[:)]

jeg har klødd vodsomt rundt og på brystvorten for litt siden, men har gått over nå.. tror den er vandlig å klø litt akkuratt der nå[:)] og det med de "klumpene".. leste at det er vandlig å få sånne der når man er gravid[;)]

Kan få sopp på brystvorten jo, når man ammer, det er PAIN, klør ikke, bare jævlig vondt!

Jeg har fått slike små knopper også, men klør ikke, bare stikker i de innimellom!

Back
Topp