Puppenekt

chipelle

Betatt av forumet
Jeg begynner å bli rimelig bekymret for lillemor på 2 mnd. I det siste er hun veldig vanskelig å overtale til å spise, enda det er gått over tre timer siden hun har spist.

Hun sliter veldig med romling i magen og luftsmerter. Hun trenger ikke være veldig sint for å nekte, hun kan også nekte enda hun er helt rolig når jeg legger henne til, og rett og slett bli sint av å bli lagt til.

For tre uker siden hadde hun kun langt på seg 95g, neste uke 200g og denne uka kun 45g. Helsesøster virker ikke bekymret, men jeg merker at jeg ikke liker all denne nektingen.

Hun kan la seg overtale til å ta flaske når hun skriker, men ikke pupp. Føler meg ganske hjelpesløs når hun ikke vil ta puppen.

Det må legges til at vi kun har prøvd false med tilegg to ganger, første gangen fikk hun kun smake andre gangen drakk hun kanskje 30 ml før jeg fikk lurt i henne puppen. Smokk har vi brukt siden hun bare var en uke så trur ikke hun er sugeforvirret.

Hun har hatt trøske siden hun var to uker. Vi behandlet to uker, så kom det tilbake og er nå nettopp begynt på tredje uke med behandling på nytt da det er kommet tilbake. Helsesøster syntes ikke det så ille ut, så trur ikke hun har vondt i munnen. Puppenekt begynte først tre uker etter først oppdaget trøske.

Noen tips til meg?? Akkurat nå frister det å gå for flaske, for da vet jeg hun får i seg det hun trenger 

Synes dwt er rart hs ikke reagerer. Min hadde gjort det. Prøvd å pumpe å sjekke at hun tar melka.

Prøv å ha klut med varmt vann, så varmt du klarer. Å stryk den ned mot brystknoppen. Så du skyver melka nedover. Så lager du blomster form med fingrene dine, skyver mot areola så hardt du klarer innover mot brystbeina. Da kommer ofte melka dryppende og man får til å få pumpa. Må ofte gjør det om jeg ikke får pumpa skikkelig tomt eller er stressa.

Back
Topp