Puppene

Kokosnøtt

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå som det nærmer seg såpass, med bare 2 uker igjen til termin for min del, så kjenner jeg at puppene både klør, er ømme og jeg har lekket melk 3 ganger. Føler også at det stikker innimellom i brystvortene og at de føles litt ømme. Er det noe jeg kunne brukt for å kjøle de ned eller lindre kløe og ømhet? :)

Du kan bruke varmeflaske, eller ta en dusj.
Litt lunkent vann kan også hjelpe.
Egentlig er det god trening på hvordan det blir etter fødselen, selv om det ikke er noe gøy, så ta det som en erfaring. ;)

Takk for tips, da skal jeg prøve ut det! :)

Ja, jeg nevnte det for jordmor, og hun ble bare glad. For da jobber visst kroppen med å gjøre klar melk for den lille, og med så tydelige tegn allerede nå, så tror hun melka kommer til å komme fortere. Litt ekstra fint, iom at de regner med at babyen vår er ganske liten, og kommer da til å trenge litt ekstra oppfølging med mat :)

Nå som det nærmer seg såpass, med bare 2 uker igjen til termin for min del, så kjenner jeg at puppene både klør, er ømme og jeg har lekket melk 3 ganger. Føler også at det stikker innimellom i brystvortene og at de føles litt ømme. Er det noe jeg kunne brukt for å kjøle de ned eller lindre kløe og ømhet? :)

Jeg kjøpte noen fine dingser man kan legge i kjøleskap eller i micro om man vil ha de varme eller kalde. Fra Boob :)
http://www.underverker.no/products/...mBn-zPdaSEbrvNbsUcmCzesxdchD_HdnnABoCPy3w_wcB

Back
Topp