Puppene

Ønsker<3

Elsker forumet
vet ikke om noen husker tråden jeg skrekv for et par mnd siden om at ene puppen føltest så rar? Føles hoven på en måte og begynnte å kjenne dette i november(altså før graviditet) har vært til legen mange ganger men hun finner ikke noe galt! i perioder merker jeg ingenting heller men så plutslig er det hovent og ømt igjen! så idag fikk jeg henne til å envise meg til ul av brystet! Noen som har vært borti lignende?

er selfølgeli redd for kreft:(

Det er nok helt sikkert IKKE kreft. Da hadde hun nok kjent om det var noe muffins inni der. Jeg tenker kanskje hormoner kan være en medvirkende faktor her. Uansett om du (Gud måtte forby) skulle ha en klump inni puppen, er sjansene ganske små for at det er kreft. Ønsker deg så klart lykke til! Når fikk du ul?

uffda ikke kjekt å være bekymret for det. Jeg er ikke oppdatert på symptomer for kreft men min mormor og en kollega har hatt brystkreft for 2-3 år siden og begge ble helt frisk etter en operasjon.

Hadde ikke de vært for at je begynte å kjenne på de før jeg ble gravid så hadde jeg nok bare tenkt de var normalt! men legen var ikke bekymret men sendte henvianing alikavell så jeg kunne slutte å tenke på de :) så krysser fingrene for at de bare er normalt! Hu. Har jo kjent på brystet hver gang jeg har nemt de og konkluderte vell egentlig med at det bare var litt mer hudvev på den ene siden! Men jeg synest det var rart at eg plutslig hadde fått de liksom!

Jeg fikk en tydelig kul på størrelse med ei ert i det ene brystet for en stund siden og ble henvist til UL. Der fikk jeg beskjed om at det var ingen grunn til bekymring og at brystene våre forandrer seg svært mye i denne prosessen. Kulen er nå borte men jeg fikk en til i det andre brystet, men etter en månedstid var den å borte :) håper du får like gode tilbakemeldinger :)

Jeg hadde også en kul i fjor sommer og var redd for kreft. Ble sendt til ul og det viste seg å være helt ufarlig:) Melkekjertel som hadde blitt hard, selv om jeg verken var gravid eller prøvde å bli gravid. Går nok helt fint dette:)

Ja jeg håper og rekner med at alt er fint :) men tenker det er bedre å sjekke de enn å gå å føle på det :)

Back
Topp