Puppene

SeptemberSurprise

Forelsket i forumet
Mine har INGEN forskjell! De er like tomme som da jeg sluttet å amme! Sist hadde jeg DE silikonpuppene på denne tiden (6+5)!!

Jeg fikk jente sist.... begynner å få guttefølelse hvis ikke de puppene snart kommer i gang som resten av kroppen! (det er det eneste tegnet jeg stoler på grunnet hormoner);)

Hva med dere? Hva fikk dere sist? Og hvordan er sammenhengen nå? Og er det flere med tomme pupper enn meg?

Med eldste vokste dem -gutt
Mellomste ingen forskjell,med andre slappe skinnposer -gutt
Minste svære fine pupper hehe :) -jente

Nå,dem vokser men det sier meg ingenting ;)

Førstegangsgravid så har ingenting å sammenligne med, men er nå 5+2 og puppene vokser visst som bare det.... er en D fra før, så hadde liksom ikke trengt det. Mannen stortrives visst med det(kremt...), men synes nesten det er litt flaut jeg :) 

Jeg tok silikon samme måned som jeg ble gravid med første (ikke helt planlagt akkurat - graviditeten altså, hehe). Da hadde jeg STORE hele graviditeten, og etter ble de ENDA STØRRE! Hello; Pamela!

SÅ, begynte de dessverre å bare å bli mindre og mindre etter hvert som jeg sluttet å pumpe, virket som om det kun var silikonen igjen der inne, og ingenting igjen av mine "originale" pupper.
Gravid igjen, og nå begynner de å vokse igjen - klager ikke ;) Men D cuppen begynner og bli trang, også fra før av det vanskelig å finne bher i 70D, og nå blir det sikkert enda vanskeligere, da jeg sikkert må opp til 70E, så de ikke popper ut :P Så hvis noen har tips til butikker som selger 70D og 70E - skrik ut ;)

Jeg hadde 70F sist, gikk fra stor C/D til F mens jeg var gravid. Var jo ingen som hadde disse størrelsene!! MEN.... LINDEX! De har fine bher i store cuper, ikke bare store cuper og store rundt som de fleste har! Og heller ikke slike bher uten støtte som jeg hater! Men gode støttende bher, som ser fine ut på og av:D Kjøpte mange av disse da jeg ammet, for puppene var fortsatt E cup i lang tid selv om jeg drev og kuttet ned ammingen. Nå er de mindre enn før, er vel C nå, ammingen har tatt en hel cup fra meg... Håpet jo på at puppene skulle bli store å fyldige igjen, men sitter med tomme småpupper;) Det er ikke noe å friste mannen med;) Håper de snart vokser til sånn at de og magen kan vokse sammen;)

Sist vokste de ingenting! Gutt Denne gangen... Ingen av bhene mine passer lenger!!!! Men det er jo bare konge! Haha! Elsker det

sist merket jeg overhodet ingen ting! - gutt
denne gangen er jeg antydning til øm og synes de ser mye større ut, selvom jeg ikke har gått opp i bh-str da...

Back
Topp