Puppene....

Nisa

Betatt av forumet
Kan ikke huske at de var så grande allerede når jeg gikk gravid første gangen. De er på vei til å flyte over sine bredder...

Flere her med mega jur?

Dessverre,må jeg nesten si. De er like slappe som de var etter ammingen av forrige barn..lurer på når det skal bli litt liv i dem;)

Nja, mine er jo da små - men utrolig ømme da

Hehm, jeg har ikke digre pupper fra før, men de vokser og er ømme :) Forloveden min syns det er morsomt å se kroppen min forandre seg :P

Ja! De er kjempe store :/ ... Må kjøpe ny bh :) mannen er fornøyd da ;)

De er store sammenlignet med hva de var før jeg ble gravid, men store pupper har jeg aldri hatt og kommer jeg nok aldri til å få heller :p

Hmmm... Mine vokste kjempemasse sist, men nå synes jeg ikke de har vokst så mye... Ikke sånn at jeg trenger ny bh akkurat!

Ja, og forferdelige ømme er de og :p

Her har de heldigvis ikke vokst enda, håper virkelig ikke de vokser så mye heller, de er alt for store fra før av ! Umulig å finne amme bher

Lollo:
Sjekk ut CHANGE
De fører store størrelser ;-)

Sjøl har jeg altfor store fra før, og desverre har de allerede vokst litt. Og nå er de i tillegg så vonde at jeg gruer meg til å legge meg. Må ligge halvveis på magen for å sovne nemlig :P

De må ha vokst litt som bh en for stram nå.. Så byttet til den jeg brukte etter fødsel, men den er litt for rom, men bedre enn for stram :)

Skulle ønske mine hadde vokst litt mer .. !!
Er ikke som forrige gang for å si det sånn :)
emoticon 

De er hverken blitt større eller ømme

Back
Topp