Puppene .....

Chello

Forelsket i forumet
...det føles som noen har gått løs å dengt dem skikkelig full av blåmerker ....for å så henge fem kg lodd etter brystvortene .... Noen med samme følelse :S

Uff, det hørtes ikke godt ut nei! 
Her er de bare ømme/stikkende en gang i blant. Kunne virkelig tenkt meg noen symptomer her altså :P

Når jeg tenker meg om er det ingen symptomer som er noe særlig positive, puppe-smerter, kvalme/oppkast, trøtthet, mensmurring, stikninger, dalende humør ... Sukk ... Ikke bare bare ;) men gu så kjekt ( jallefall de første dagene) ;)

Hehe! Nei det er vel ikke så gøy når du først sitter der og har dem, men gud så bekymret man blir uten symptomene 

du e isje sanne Linn :)) hahahah eg ler... men huske den gjen ja, tenk at det roe seg om ca 10 uger hahaha

signerer løvemamma 90 jeg

Jeg hadde mye mer ømme pupper da jeg ble gravid med sønnen vår, men jeg kjenner nå at de begynner å ta seg opp.. Ser for meg at de forverres utover uka når jeg har passert ikm med noen dager.
Imidlertid tror jeg bekken og rygg blir et kapittel for seg denne gangen, for det merkes alt.. er tydeligvis noen hormoner som koser seg her!

Mine er bare så vidt ømme fra tid til annen, hvis man ser bort fra det så er de jo ikke tomme lengre emoticon

Ikke så øm enda her heller... Men regner med atr det tar seg opp etterhvert. (sukk!) Forrige graviditeten min var de ihvertfall kjempevonde!!!

Back
Topp