Puppene vokser ikke

Anellena

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
føler alle snakker om at puppene bare blir større og større i starten av graviditeten. Jeg har hatt litt ømme pupper og nipler, men er nå 8+5 og puppene er akkurat samme størrelse som normalt. Unormalt??Andre som opplever/har opplevd dette?

Mine har ikke vokst, men de er veeldig ømme og er nok litt hovne. De fyller ut bh'en så det er trangere. Må nok ha ny bh, men ikke enda.

Her har de vokst, og er nol noe større også.. føler det selv,og sambo kommenterer det:)

Sniker.
Ikke vær redd, for noen skjer det ingenting før evt melk kommer på plass :p man er så vanvittig forskjellige

Ikke vokst her heller:) kan kjenne litt stikninger daglig, litt ømme, men ikke noe voldsomt endring. Trenger nok ikke kjøpe ny bh enda:D

5+0 i dag og puppene mine har vært ømme siden før IKM. Fortsatt ømme. Mannen mener de er blitt fastere og større:hilarious:

9 uker her :) Jeg har fortsatt ingen andre symptomer på graviditet enn uteblitt mens:p alt er normalt.

Var litt ømme fra sånn 3+4 til 4+3 omtrent. Ikke blitt merkbart større.

Jeg har lest at det tyder på gutt! :p

Det sier de nemlig i DENNE artikkelen :)
Brystforandringer:
Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente.
Om det stemmer blir det fjerde gutten her....

Det er no vel stas da? :)
Sikkert stas for minstemann med en lekekamerat av samme kjønn, men har ikke noe imot å prøve jente personlig;) Mamma har brodert en jentebunad for mye også ;)

Jeg har lest at det tyder på gutt! :p

Det sier de nemlig i DENNE artikkelen :)
Brystforandringer:
Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente.

Stemmer ikke her med første. Puppene ble større (kanskje ikke drastisk da, men merkbart) og fikk gutt. Denne gangen er det veldig likt, de har blitt større og er ømme (merket at de hadde vokst mens det enda var over en uke til ikm). Så blir spennende å se om det er gutt eller jente.

Mine pupper er store fra før, men nå er de så store at jeg kolliderer i ting. Smekker døra til badet i de på morran. Så hopper de ut av bh-en når jeg hopper. Må nok dra til en større by for å kjøpe større bh-er. Hæhæh! Større, større! :excited001

Mine pupper har ikke vokst en ting. Jeg har litt ømme nipler, og det er forøvrig det eneste symptomet på graviditet hos meg (og uteblitt mens selvsagt) :p
Er 6+3 så de har god tid på å vokse da ;)

Knadde veldig på puppene mine for et par uker siden for å se om dem var ømme eller større. 11 åringen måtte komme og kjenne og sa: Oi, dem var blitt tunge. :laughing002:laughing002

Så her varierer dem fra dag til dag. Når jeg ikke bruker bh er den normale og "lette". Etter jeg har brukt bh en dag er dem ømme og harde.

Back
Topp