Puppene sprenger!!

Theeri

Betatt av forumet
Jeg sliter så ille med spreng i puppene at jeg begynner grine om kveldene [emoji30][emoji29] helt j*****! De lekker også en del råmelk og jeg ser ut som en tulling overalt der jeg går å gnir meg på puppene [emoji28] (ja uansett hvor jeg er) [emoji85] det er det eneste som hjelper bittelittegrann.. Gjør så vondt [emoji26] er mitt 2. barn og kan ikke huske jeg hadde det sånn med nr 1.
Noen andre som kjenner seg igjen? Er i uke 26 nå btw.

Jeg hadde veldig problemer med puppene første 1-2 månedene fordi at de vokste enormt fort, gikk opp 3 cup størrelser på kort tid.
Var så fryktelig vondt.....

Har ikke merket noe til det siden, men blir vel en ny runde med vondt når melken melder ankomst :dead:

Håper du blir bedre snart og at det ikke varer alt for lenge :Heartred

Du får dusje i varmt vann.. det er det eneste som har hjulpet her.. har tidvis hatt endel spreng denne gangen, Men heldigvis ikke så lenge i gangen [emoji4]

Ja dusj hjelper faktisk. [emoji4] men det er igang igjen rett etterpå. Er liksom skikkelig melkespreng [emoji50][emoji21] har hørt man ikke skal begynne håndpumpe eller noe sånt før fødselen.. men har tenkt tanken mange ganger siden det lekker hele tiden...

Ja dusj hjelper faktisk. [emoji4] men det er igang igjen rett etterpå. Er liksom skikkelig melkespreng [emoji50][emoji21] har hørt man ikke skal begynne håndpumpe eller noe sånt før fødselen.. men har tenkt tanken mange ganger siden det lekker hele tiden...
Du kan jo ringe ammehjelpen å høre med de kanskje? Eller JM i morgen?

Back
Topp