puppene mine...

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
..er ulike. Den ene er større enn den andre, og jeg tror jeg har mer melk i den største [8|][8D] hmm den som er minst måtte jeg pumpe i begynnelsen fordi jeg var så sår på vorta, kansje d er derfor..? [8|] Jeg ammer like mye på begge nå og har gjort d en stund derfor forstår jeg ikke hvorfor de ikke blir like snart...Noen som har d på samme måte? hehe!!

mine er også ulike. den ene er en del større enn den andre.
dette har vært slik helt siden jeg fikk førstemann, men merker det godt igjen nå når jeg ammer litla. Det blir ikke mindre melk i denne puppen av den grunn. så ingen grunn til bekymring :D

har å en som er større enn den andre... har mer melk i den høyre puppen... merkelige greier...

jeg har au mer melk i høyre puppen,kan pumpe ut 150 på den og det meste på venstre er 40...så det er litt sprøtt...men han suger like mye?på hver,tar ha til annen hvergang.men tror ikke han tømmer noen av de,sovner  istedet..[;)]

Godt å høre at jeg ikke er helt unormal..[:D] merkelige greier [8|]

Menneske kroppen er asymetrisk. Kanskje dette berre blir meir synlig når ein har melk i puppene. Alt er litt større og lengre på eine sida av kroppen. VEldig pene folk har ofte ein nesten rein symetri, men dei aller fleste har litt lengre hår på ei side, eit auge som er litt større, ein pupp som er større, eit bein som er større og ofte litt lenger etc...

Hehe.. Min venstre var mye større enn venstre![:D] Ammehjelpen min sa at jeg skulle amme litt mer fra den lille for å få opp melkeproduksjonen. Nå er de faktisk ganske så like...[:D]

Men det er veldig normalt at den ene er litt større enn den andre. Spesielt den høyre fordi vi bruker høyre armen mye mer.

ORIGINAL: Citti

Spesielt den høyre fordi vi bruker høyre armen mye mer.

hos meg er venstre pupp størst og tyngst.... men er da høyrehendt......

Back
Topp