puppene mine vokser:D

nr.tre

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har minipupper til vanlig så dette er jo superstas:D Bare synd den ene vokser mer enn den andre, så her er det store pupp og lille pupp;) Men de er uansett større enn normalen og da er jeg fornøyd:)

Hehe, Hurra for jura:) hehe

Whooo :D du er heldig som er fornøyd med at de blir større ! :) jeg skulle ønske de ble mindre, har så tunge store fra før av at, det begynner å bli litt vondt :P

Bare vent de bli MYYYYYYYE større med tiden og når melkesprengen kommer.... huff altså... Var ikke bare å kle på seg de gammle toppene og bh ;) hihi ;) HERLIG! Vil ha de tilbake, for nå er de bort igjenn!! :oops:

Så gøy:)
Mine har ikke vokst i det hele tatt.. hmm.., jeg vil også ha store pupper!!! Jaja, får vel bare vente da:p

Mine har ikke vokst enda, men de ble en del større i forrige svangerskap. Liker små pupper best jeg da for syns jeg ser så stor ut når de blir større. Hehe.

Men så gøy! Og artig med symptomer!

Puppene mine kjennes ganske normale ut. Men når ammingen starter- hello "silikon" pupper! ;) Når jeg hadde melkepreng sist så det seriøst ut som silikonpupper. Store, runde og harde ble de. Ikke behagelig da.

Så gøy med symptomer, skulle også ønske mine vokste litt, men så husker e godt at de ble alt for store forrige svangerskap.

Synes det er helt topp når de vokser i svangerskapet. Husker jeg sa til mannen min forrige gang at vi burde ta bilde av de for vise en plastiskkirurg senere;)

Back
Topp