Puppene mine har snudd døgnet

Emmy3

Glad i forumet
Skal ikke liksom melkeproduksjonen være på topp på dagen og heller litt laber på kveldstid?!
Jeg tror mine pupper har misforstått det der, for nå syns jeg at jeg har mye mer melk på kvelden og kanon-melkespreng på natten! Auua [:'(] Og når lillegutt i tillegg har begynt å sove mer og spise mindre på natten (noe som bank i bordet egentlig er flott) så er jo brystet mitt bare to harde steiner som lekker og verker! Så om lillegutt sover mer så gjør jo ikke jeg det, for jeg må sitte å pumpe! [&:]

Jaja, nei skal være glad jeg har nok melk, er jo det atså! [:)] Bare syns det var litt speeest!

huff.. [8|]

men når du da sitter og pumper så får du vel opp produksjonen..[8|] det fikk jeg beskjed om på ammepol. i hvetfall.. hmm

De sa til meg på sykehuset at produksjonen var best på kvelden/natten[:)]

Så du har nok ikke døgnville pupper[8D]

Produksjonen ER best om natta.....ammehormonene virker nemlig best da pga at det er mindre av andre hormoner når vi sover, bla stresshormoner....og stresshormonene undertrykker jo ammehormonene....

ORIGINAL: Celin Marie

De sa til meg på sykehuset at produksjonen var best på kvelden/natten[:)]

Så du har nok ikke døgnville pupper[8D]

Aaah..I see! [;)] Men er ikke noe godt å sove med steinharde pupper da..så litt må det pumpes hvis ikke lillegutt er interessert i å ta seg en slurk.

Sånn e d hos mæ å..våkne m at æ har skikkeli melkespreng.. [8D]

Back
Topp